Slimda Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hurra! Jeg har jobb i hele sommer uten en eneste fridag! Nei, vent nå litt... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Fikk akkurat flotte nyheter! Åpningen av butikken har blitt utsatt til Onsdag neste uke, så jeg skal jobbe for den tekniske avdelinga på hotellet til da Pluss at jeg begynner 1 time seinere enn planlagt i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hurra! Jeg har jobb i hele sommer uten en eneste fridag! Nei, vent nå litt... Gratulerer! Jeg ligger inntil en varm, herlig kropp. ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hurra! Jeg har jobb i hele sommer uten en eneste fridag! Nei, vent nå litt... Gratulerer! Jeg ligger inntil en varm, herlig kropp. ^^ Lars håper jeg x) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Da stikker jeg på jobb. Snakkas! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Lars håper jeg x) Ehm.. nei? Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Da var jeg ferdig på skolen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Da var jeg ferdig på skolen Hold kjeft! Jeg må sitte her i hele dag :/ Endret 15. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Stakkars liten Joikerap er digg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Syting! Dere har jo faen meg 2 føkkings måneder fri etter skolen er ferdig!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Syting! Dere har jo faen meg 2 føkkings måneder fri etter skolen er ferdig!! Slutt å klag! Tror du har mer friheter med når og hvordan du kan gjøre ting på jobben din, enn det vi har på skolen Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 what? hvordan kan du tro det? Jeg har jo mitt jeg må gjøre. Innen visse tidsfrister. Jeg har oppgaver jeg må levere, akkurat som du må på skolen. Jeg må ringe og snakke med folk for å få tak i den informasjonen jeg trenger for å fullføre oppgaven. Jeg må lære nye verktøy i diverse program for å gjøre kundene våre fornøyde. Jeg må oftere enn sjelden gjøre ting på veldig tungvinte måter fordi 50-åringer som skal ha rapportene mine har fått det slik i alle år, og kun godtar dette. Programmet jeg bruker mest krasjer og tuller hele tiden, men det er dette programmet vi har lisens på, og det er dette jeg har fått opplæring i. Det begynner å irritere meg hvor mye du syter over så små bagateller som at du kunne ha vært hjemme og runket istede for å være på skolen med venner eller vært ute i solen. Gled deg fremmover, det blir ikke nødvendigvis bedre, man bare godtar det og gjør det beste ut av det man har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det WhiteKnight sier stemmer helt og holdent, hvis du tror skolen er vanskelig så tar du feil. Skole er ofte veldig lett i forhold til arbeidslivet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Syting! Dere har jo faen meg 2 føkkings måneder fri etter skolen er ferdig!! Slutt å klag! Tror du har mer friheter med når og hvordan du kan gjøre ting på jobben din, enn det vi har på skolen Same failed. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det WhiteKnight sier stemmer helt og holdent, hvis du tror skolen er vanskelig så tar du feil. Skole er ofte veldig lett i forhold til arbeidslivet. Aldri sagt at skolen er vanskeligere, men at det er mer slitsomt er helt klart...Det er stress å sitte på rævva 6 timer hver dag og lære noe nytt, på en jobb vet du ihvertfall hva du går til hver dag, du vet aldri hva du lærer på forhånd på skolen....ihvertfall min mening! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sånn sett savner jeg skolen, jeg hadde 2 måneder sommerferie, og jeg kunne velge å ikke gjøre en dritt, og bare sløve igjennom hele dagen. Eller omså bare legge meg ned på pulten å sove. Og helt uten alt for store konsekvenser. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du vet aldri hva du går til på jobben heller. Du vet aldri når en "kunde" plutselig trenger hjelp. Du vet ikke om du blir sitende på ræva i 8 timer eller om du må fly og svette ræva av deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Du vet aldri hva du går til på jobben heller. Du vet aldri når en "kunde" plutselig trenger hjelp. Du vet ikke om du blir sitende på ræva i 8 timer eller om du må fly og svette ræva av deg. Helt sant. Kan jo ta litt av det en feks. møter på innen IT: En dag kan det hende servere og nettverk går ned, masse folk som ikke skjønner en dritt. Og du stresser rundt hele dagen. Andre dager kan det hende at det er så rolig at du kan stjele deg til en liten lur iblant. Endret 15. juni 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sånn sett savner jeg skolen, jeg hadde 2 måneder sommerferie, og jeg kunne velge å ikke gjøre en dritt, og bare sløve igjennom hele dagen. Eller omså bare legge meg ned på pulten å sove. Og helt uten alt for store konsekvenser. Lenge siden du gikk på skolen Sover vi, eller sløver her så går vi ned på karakterer! Mest orden og oppførsel! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du vet aldri hva du går til på jobben heller. Du vet aldri når en "kunde" plutselig trenger hjelp. Du vet ikke om du blir sitende på ræva i 8 timer eller om du må fly og svette ræva av deg. Eller om du har kunder som står på bakbeina og nekter å være hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg