Shikaru Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 haha ikke smart at jeg åt en kvart vannmelon i sta må jo pisse hvert tredje minutt omtrent. skal ut å jogge også :o gla jeg jogger i skauen. haha Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Og angående banging så var det aldri min greie. Sa ikke du akkurat på forrige side at du var fornøyd med sexlivet ditt? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 haha ikke smart at jeg åt en kvart vannmelon i sta må jo pisse hvert tredje minutt omtrent. skal ut å jogge også :o gla jeg jogger i skauen. haha Høres ut som om noen kommer til å få hold.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg føler et stort press til å klippe meg kort jeg også. Ser jævlig ut med mitt halv-lange hår nå, jenten jeg liker har nevnt at jeg ville se bra ut med kort hår, det er sommer og kort hår er digg ++ ... Noen tanker om dette? Jeg var akkurat som deg for nøyaktig et år siden... Jeg klipte det, og jeg har enda ikke angret Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 haha ikke smart at jeg åt en kvart vannmelon i sta må jo pisse hvert tredje minutt omtrent. skal ut å jogge også :o gla jeg jogger i skauen. haha Høres ut som om noen kommer til å få hold.. er nesten en time sia, så det går nok bra. satser jeg på om ikke så tar jeg bare en pause, og jogger når det har roa seg litt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Da jeg var på Opethkonsert var det selvfølgelig masse helt ekstreme headbangere. Han som sto ved siden av meg så ut som en blodsugende zombie også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Og angående banging så var det aldri min greie. Sa ikke du akkurat på forrige side at du var fornøyd med sexlivet ditt? Joda, terningkverulantusen min<3 Hyggelig å se deg igjen på fredagen, btw. Hadde egentlig venta og se deg i parken dagen etter, men dit kom du jo ikke. Da jeg var på Opethkonsert var det selvfølgelig masse helt ekstreme headbangere. Han som sto ved siden av meg så ut som en blodsugende zombie også. Men du så ikke meg bange? Nei, tenkte meg det! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg så deg ute i køen, da. Men jeg turte ikke løpe etter deg fordi jeg ikke var sikker på om det faktisk var deg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Joda, terningkverulantusen min<3 Hyggelig å se deg igjen på fredagen, btw. Hadde egentlig venta og se deg i parken dagen etter, men dit kom du jo ikke. Fun fact 1: Du ligner på en terning. Fun fact 2: Jeg jobba natt til søndag. :--( Ellers hadde jeg sååå vært med. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Og jeg så hverken deg eller Gisle =( Meeeen, snakkes tard. Ut og råne rundt med en kompis xP Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei Nie! Deg er det lenge siden jeg har sett! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva mener du? Jeg har tlfnummeret ditt. Surrer mye idag igår. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.mayodda.net/picture.aspx?id=27994150 Kom over disse i dag - noen som vet om noen andre plasser som selger dem, evt utenlandske butikker? Har sykt lyst på en, men er litt tomt i lommeboka akkuratt nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva mener du? Jeg har tlfnummeret ditt. Surrer mye idag igår. Np. Åssen går det med samlinga? En kompis var her i stad og tok en burk, også delte jeg og pappa en i glass, så 22/24 igjen her ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Np. Åssen går det med samlinga? En kompis var her i stad og tok en burk, også delte jeg og pappa en i glass, så 22/24 igjen her ^^ Storinnkjøp av nye energidrikker til helga. Har sikkert sagt dette, husker ikke, (er sykt trøtt og har sovet 5-6 timer siden fredag lol), men sendte mora mi for å handle i sverige, sant, men hun handla på feil butikk (ikke gottebiten) og jeg fikk aldri franks. Monster får jeg dritvondt i tenna av, må nok slutte å kjøpe det... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Cola ftw. Blir bare sjuk av energidrikker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg har forresten funnet ut at et brett med Powerking (0,33 og ikke 0,5) koster 80 spenn for et brett (24) dette er ganske sykt det også. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 oi dæven, får vite hva jeg kommer opp i eksamen i dag. det hadde jeg glemt. Fett. Jeg har forresten funnet ut at et brett med Powerking (0,33 og ikke 0,5) koster 80 spenn for et brett (24) dette er ganske sykt det også. Awesome! det er en bra pris Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.an.no/Innenriks/article4211333.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg