tsghost Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tojo! Blir fett å se igjen deg og gjengen og! Miljøcamp eller vanlig camp? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Forbasket... Hodepine + Utak til muntlig eksamen i morgen = Et sant mareritt. Forundrer meg ikke om jeg ikke får sove. Vel, jeg skal prøve uansett. Natta. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg aner ikke, jeg har kjøpt vanlig camping pass. men tror jeg må kjøpe telt pass. Og vurderer miljøkampen, men aner ikke hvor de andre skal. Hvor mange av dere kommer da? Og hvilken dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Btw, dere som kjenner meg.. sjekk rpp xP Damn.. Det der var..uvant.. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vi skal bo på miljøcampen. Er bare meg og Ane som drar sammen, men kjenner mange andre herfra som drar, pluss noen av de som satt sammen med oss i botanisk hage kommer. Vi drar på lørdag (jeg og Ane), men vet ikke når resten av folka kommer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Btw, dere som kjenner meg.. sjekk rpp xPJaggu bra det vokser ut igjen sier nå jeg. Så får du tolke det slik du vil Lenke til kommentar
Bango Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg drar også på lørdag, tror de andre fra bergen gjør det også. Blir fett, hadde helt glemt hele hove. Innser nå at denne dyre helgen var en tabbe. Får håpe på lønning til uken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg skal på Wacken! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg skal på Wacken! Det skal jeg óg! Og vi (du, jeg og lars) skal ta oss en øl eller tre! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) *krysse fingrene at hovedeltakere fra bergen ikke reiser ned før lørdag* Endret 14. juni 2009 av Nie Lenke til kommentar
Bango Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nie, snakker du om Fjorden, Razika, Casio, Lars eller Major? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nie, snakker du om Fjorden, Razika, Casio, Lars eller Major? Tror Nie snakker om Kløyva. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nie, snakker du om Fjorden, Razika, Casio, Lars eller Major? Ingen av dem. Hovedeltakere fra bergen generelt. Jeg skal busse til arendal fredagen, i anledning barnedåp. Feststemte festivaldeltakere er ikke noe jeg liker å dele buss med. 8D Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Å runde av året med et pittelite DDOSangrep funker flott det ja Noobquestion: Hva skjer under et DDOSangrep? Btw, dere som kjenner meg.. sjekk rpp xP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg skal på Wacken! Det skal jeg óg! Og vi (du, jeg og lars) skal ta oss en øl eller tre! Tror du ja! Hvordan har du tenkt å headbange med den frisyren btw? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg føler et stort press til å klippe meg kort jeg også. Ser jævlig ut med mitt halv-lange hår nå, jenten jeg liker har nevnt at jeg ville se bra ut med kort hår, det er sommer og kort hår er digg ++ ... Noen tanker om dette? Endret 14. juni 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg skal på Wacken! Det skal jeg óg! Og vi (du, jeg og lars) skal ta oss en øl eller tre! Tror du ja! Hvordan har du tenkt å headbange med den frisyren btw? Altså, det er et privilegium å få være med meg, så dere burde være beæret. Og angående banging så var det aldri min greie. Fikk ikke noe særlig annet enn hodepine ut av seansene mine =D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 kjøtt det! raka bort alt jeg for en måneds tid siden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg føler et stort press til å klippe meg kort jeg også. Ser jævlig ut med mitt halv-lange hår nå, jenten jeg liker har nevnt at jeg ville se bra ut med kort hår, det er sommer og kort hår er digg ++ ... Noen tanker om dette? Følg det du har lyst til selv og gi faen i andre. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Å runde av året med et pittelite DDOSangrep funker flott det ja Noobquestion: Hva skjer under et DDOSangrep? Er som å overbelaste dataen din med masse tunge programmer. Alt går i lås Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg