SpecialForce Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Skru på lydløs? Den var det, men den vibrerte. Klarte ikke fikse på det fordi jeg var helt borte. Aha. Forståelig nok, egentlig. Fylleringing er teit. Juss og militærmakt er kjedelig! Hører jeg noen som er i krigsrett? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg har 34 toffifee NAM +2 Endret 14. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 toffifee > M&M Pøh... LS i år eller? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg har 34 toffifee Bortkastede penger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg har M&M! Jeg har Mariannedrops og polkagriser! Samt veldig mange gode minner fra Hunderfossen, det er alt for mange søte jenter der Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 First Price sin ostepop smaker corn flakes. Fysj. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 First Price sin ostepop smaker corn flakes. Fysj. .. og corn flakesen smaker ostepop? np: Röyksopp - Go Away Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jonas, du elsker jo "potetgullet" til first price! Når kommer bilde i RPP? xD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Skru på lydløs? Den var det, men den vibrerte. Klarte ikke fikse på det fordi jeg var helt borte. Aha. Forståelig nok, egentlig. Fylleringing er teit. Juss og militærmakt er kjedelig! Hører jeg noen som er i krigsrett? Nei, du hører noen som har eksamen i morgen... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hmm, neh, det smakte så.. ugodt. Bildet i RPP kommer muligens snart. Skal uansett mye til for å toppe kondombildet til Kurio-Neko =D Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 First Price sin ostepop smaker corn flakes. Fysj. .. og corn flakesen smaker ostepop? np: Röyksopp - Go Away Haha, aner ikke. Visse personer i huset her har tydeligvis ikke forstått at man skal holde seg unna first pricevarer Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 toffifee > M&M Pøh... LS i år eller? Nå er det bare 24 Toffifee Nei, får ikke dratt på LS i år, det ble ned prioritert pga at bestefattern gikk bort i fjor, og nå gikk den andre bestefaren min forrige helg og brutter'n er i militæret nå, han kunne ha vært der hadde det ikke vært for at han skal på grensa (han er i GSV) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jonas, du elsker jo "potetgullet" til first price! Nei, det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Avstandsforhold er litt anderledes da det er så mange faktorer som spiller inn.Nei. Man klager ikke over avstanden dersom man ikke er VILLIG til å gjøre noe med det. Om noe står i veien for at man KAN, eller man ikke er klar enda, så er det noe annet. Men om man utviser motvilje mot å gjøre noe med det i det hele tatt, noensinne, så kan man fint lukke kjeften sin og være ulykkelig for seg selv. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 .. og corn flakesen smaker ostepop? np: Röyksopp - Go Away Haha, aner ikke. Visse personer i huset her har tydeligvis ikke forstått at man skal holde seg unna first pricevarer Altså, noen First Price-varer funker, mens annet bare er funky og lite nam. Det er en kjip prosess å finne ut hva som er brukbart, og hva som er crap =P Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jaha? Hvilke first pricevarer funker da? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Altså, noen First Price-varer funker, mens annet bare er funky og lite nam. Det er en kjip prosess å finne ut hva som er brukbart, og hva som er crap =PHybelgutten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jaha? Hvilke first pricevarer funker da? Bacon, selv om det spruter noe helt sjukt mye Altså, noen First Price-varer funker, mens annet bare er funky og lite nam. Det er en kjip prosess å finne ut hva som er brukbart, og hva som er crap =PHybelgutten. Foretrekker leilighetsmannen, pus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg