Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skru på lydløs?

Den var det, men den vibrerte. Klarte ikke fikse på det fordi jeg var helt borte.

Aha. Forståelig nok, egentlig. Fylleringing er teit.

Juss og militærmakt er kjedelig!

Hører jeg noen som er i krigsrett? :p

Nei, du hører noen som har eksamen i morgen...

Lenke til kommentar
First Price sin ostepop smaker corn flakes. Fysj.

.. og corn flakesen smaker ostepop?

np: Röyksopp - Go Away :wee:

Haha, aner ikke. Visse personer i huset her har tydeligvis ikke forstått at man skal holde seg unna first pricevarer :hrm:

Lenke til kommentar
toffifee > M&M

Pøh... :p

LS i år eller?

Nå er det bare 24 Toffifee :(

Nei, får ikke dratt på LS i år, det ble ned prioritert pga at bestefattern gikk bort i fjor, og nå gikk den andre bestefaren min forrige helg :cry: og brutter'n er i militæret nå, han kunne ha vært der hadde det ikke vært for at han skal på grensa (han er i GSV)

Lenke til kommentar
Avstandsforhold er litt anderledes da det er så mange faktorer som spiller inn.
Nei. Man klager ikke over avstanden dersom man ikke er VILLIG til å gjøre noe med det. Om noe står i veien for at man KAN, eller man ikke er klar enda, så er det noe annet. Men om man utviser motvilje mot å gjøre noe med det i det hele tatt, noensinne, så kan man fint lukke kjeften sin og være ulykkelig for seg selv.
Lenke til kommentar

.. og corn flakesen smaker ostepop?

np: Röyksopp - Go Away :wee:

Haha, aner ikke. Visse personer i huset her har tydeligvis ikke forstått at man skal holde seg unna first pricevarer :hrm:

Altså, noen First Price-varer funker, mens annet bare er funky og lite nam. Det er en kjip prosess å finne ut hva som er brukbart, og hva som er crap =P

Lenke til kommentar
Jaha? Hvilke first pricevarer funker da?

Bacon, selv om det spruter noe helt sjukt mye :p

Altså, noen First Price-varer funker, mens annet bare er funky og lite nam. Det er en kjip prosess å finne ut hva som er brukbart, og hva som er crap =P
Hybelgutten. :)

Foretrekker leilighetsmannen, pus :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...