Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Værste delen er der de to personene dør samtidig. Hu ene trur hu er redda da et spist rør kjørte igjennom nakke puta hennes, også slår airbagen opp og, ops, der har vi den igjen. Også eksploderer den andre bilen som sender et gjerde flyvende og deler en kis i tre deler så blod og involler bokstavelig talt spruter.

August Underground, der har vi filmen for deg :wee:

Jeg har seriøst lyst til å se Final Destination.

Det med August Underground var en spøk, ikke Google det engang. *grøss*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som husker den artikelen på hw.no om de der hurtigtastene i windows?

jeg finner den ikke :p

Jepp! Trykk CTRL+W for å få den fram :wee:

Jeg sitter å undrer meg...vi skulle ha funnet en maskot av et eller annet slag for diskusjon.no.

Ha som mål at maskotten skal være med på alle møtene som blir gjort rundt om kring i Oslo, bergen, trondheim osv.

Og når det ikke var noen møter som skulle være arrangert så blir denne maskotten sendt rundt til forskjellige forumbrukere der det er som krav at man må la seg avbilde med denne tingen :p

Lenke til kommentar
Jeg sitter å undrer meg...vi skulle ha funnet en maskot av et eller annet slag for diskusjon.no.

Ha som mål at maskotten skal være med på alle møtene som blir gjort rundt om kring i Oslo, bergen, trondheim osv.

Og når det ikke var noen møter som skulle være arrangert så blir denne maskotten sendt rundt til forskjellige forumbrukere der det er som krav at man må la seg avbilde med denne tingen :p

Jarmo.

Lenke til kommentar

Jeg ville tatt ut hardiskene og puttet dem inn i en mikrobølgeovn, for så og sette den på fullt i tre timer i strekk, og så ta de ut og slå de med ei slegge, så ville jeg hentet bensinkanna og tømt bensin over dem. og etterpå ville jeg tent fyr på de, for så å sette de inn i mikrobølge ovnen og gjøre alt om igjen..

*pheew*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...