Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Prøvde meg med en slik profil jeg også Bytex. Men en annen god medisin, er å ikke svare i det hele tatt. Underbevisstheten til enkelte mennesker forteller dem i ettertid at det ikke er vits i å ringe på nattestid igjen.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg våkner av det minste pip eller bevegelse i rommet uansett hvor tungt jeg sover, så jeg kan ikke ha på mobilen i normal profil, da greier jeg rett og slett ikke å slappe av nok til å sovne. Og hvertfall ikke hvis telefonen begynner å riste på bordet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nordmøring som blir kategorisert som trønder av folk sør for Stadt. Men er ikke trønder av den grunn.

Lenke til kommentar

Er bare å holde opp et hvilketsomhelst annet fotballskjerf enn RBK, og se om du får "pylsejævell" og andre skjellsord kastet etter deg. (Okei, kom ikke på noe bedre..)

Det er en flott dag å være i Tønsberg på folkens. Bare å komme rennende inn i de dyre skjærgårdsbaljene deres!

Lenke til kommentar

Nie: Hvor i stril-land er du fra?

Jeg er nordlending selv, for øvrig. Flytter til Trondheim til høsten, og har inntrykk av at veldig mange brukere her er enten fra østlandet (logisk nok egentlig) eller bergensere. Virker som det er mange bergensere (inkludert striler) her.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Nie: Hvor i stril-land er du fra?

Jeg er nordlending selv, for øvrig. Flytter til Trondheim til høsten, og har inntrykk av at veldig mange brukere her er enten fra østlandet (logisk nok egentlig) eller bergensere. Virker som det er mange bergensere (inkludert striler) her.

Ikke putt striler innunder bergensere, din bæsjepromp. oO

Fedje. Sånn, btw. Om noen føler for å plassere fedje, så tenk etter om dere husker saken om U-864, den tyske superubåten som ligger på havets bunn og lekker kvikksølv.

Nie er fedjing.
Jeg kan snakke for meg selv, din prompebæsj. oO

(Jeg øver meg forøvrig på å få tilbake barnehagehumoren min, det er så lite morsomt at jeg trenger den tiden jeg kan få, er bare noen år til tulla begynner med det)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...