Herr Brun Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Urg. Jeg er godtesjuk, og velferdskiosken åpner først klokken fem. What to do? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 *fapfapfapfapfapfapfapfap*? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Slike "morsomme" venner gjør at jeg har en egen soveprofil på tlf som er lydløs OG vibrasjonsfri. Problemet er at jeg aldri husker å slå den av igjen, så folk ringer hele ettermiddagen uten at jeg svarer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Prøvde meg med en slik profil jeg også Bytex. Men en annen god medisin, er å ikke svare i det hele tatt. Underbevisstheten til enkelte mennesker forteller dem i ettertid at det ikke er vits i å ringe på nattestid igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nei, men jeg våkner av det minste pip eller bevegelse i rommet uansett hvor tungt jeg sover, så jeg kan ikke ha på mobilen i normal profil, da greier jeg rett og slett ikke å slappe av nok til å sovne. Og hvertfall ikke hvis telefonen begynner å riste på bordet! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Og der våknet jeg. La meg kl. 8, og nå ble jeg vekket av min mor Er sterk og fin sol her i Bergen, i dag vi skulle hatt forumtreff! Så jeg har tenkt meg en tur ut på terrassen og sole meg litt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Si meg, er det noen trøndere i forumkafeen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nordmøring som blir kategorisert som trønder av folk sør for Stadt. Men er ikke trønder av den grunn. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Møringer er trøndere så lenge folk fortsetter å kalle meg bergenser. (Jeg er "stolt" stril) Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er bare å holde opp et hvilketsomhelst annet fotballskjerf enn RBK, og se om du får "pylsejævell" og andre skjellsord kastet etter deg. (Okei, kom ikke på noe bedre..) Det er en flott dag å være i Tønsberg på folkens. Bare å komme rennende inn i de dyre skjærgårdsbaljene deres! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Nie: Hvor i stril-land er du fra? Jeg er nordlending selv, for øvrig. Flytter til Trondheim til høsten, og har inntrykk av at veldig mange brukere her er enten fra østlandet (logisk nok egentlig) eller bergensere. Virker som det er mange bergensere (inkludert striler) her. Endret 14. juni 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Oh haaay. Da blir man kastet ut av huset for å gjøre plikter som foreldre ikke kan gjøre fordi de har for "mye" å gjøre. Yay. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tror egentlig det er ganske mange bergensere. Men ja, logisk at de fleste er oslofolk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 God morgen folkens I natt sovnet jeg til lyden av de gamle guitar hero gitarene *taptaptaptap* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Oh haaay. Da blir man kastet ut av huset for å gjøre plikter som foreldre ikke kan gjøre fordi de har for "mye" å gjøre. Yay. Hva da da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nie: Hvor i stril-land er du fra? Nie er fedjing. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvor er du fra, da?Se profilen min så ser du hvor jeg er fra. Originalt fra Skien, men bosatt i Langesund. Enn så lenge. Vurderer å flytte på meg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nie: Hvor i stril-land er du fra? Jeg er nordlending selv, for øvrig. Flytter til Trondheim til høsten, og har inntrykk av at veldig mange brukere her er enten fra østlandet (logisk nok egentlig) eller bergensere. Virker som det er mange bergensere (inkludert striler) her. Ikke putt striler innunder bergensere, din bæsjepromp. oOFedje. Sånn, btw. Om noen føler for å plassere fedje, så tenk etter om dere husker saken om U-864, den tyske superubåten som ligger på havets bunn og lekker kvikksølv. Nie er fedjing.Jeg kan snakke for meg selv, din prompebæsj. oO (Jeg øver meg forøvrig på å få tilbake barnehagehumoren min, det er så lite morsomt at jeg trenger den tiden jeg kan få, er bare noen år til tulla begynner med det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg