Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skriver dette til dere forumbrukere som "fylleringte" meg klokka 3 om natta (dere vet hvem dere er). Hva FAEN? Jeg la på en gang, greit nok, forstår at man prøver seg en gang til. Men fem ganger til? Og i tillegg masete meldinger? Jeg skal henrette dere.

*Ringer Ida*

"Hu la på!! Oo"

"La meg ringe!"

*Ringer utallige ganger*

"omgz hu la på!! >:/"

*sende masse meldinger*

Det føltes ut som bli voldtatt i en svevende tilstand mellom koma og virkelighet. Jeg skal bytte nummer. e_e

Lenke til kommentar

Får ikke mye fylletelefoner jeg. Egentlig like greit.

Engang var det ei tilfeldig jente som kjenner en kompis av meg som hadde sett nettbyprofilen min og var tydeligvis intressert O.o. Skjelden at fylleringere ringer tilbake uten skjult nummer når det ikke gir resultater. Hun var flau når jeg senere traff henne på fest hos nevnte kompis :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg skriver dette til dere forumbrukere som "fylleringte" meg klokka 3 om natta (dere vet hvem dere er). Hva FAEN? Jeg la på en gang, greit nok, forstår at man prøver seg en gang til. Men fem ganger til? Og i tillegg masete meldinger? Jeg skal henrette dere.

*Ringer Ida*

"Hu la på!! Oo"

"La meg ringe!"

*Ringer utallige ganger*

"omgz hu la på!! >:/"

*sende masse meldinger*

Det føltes ut som bli voldtatt i en svevende tilstand mellom koma og virkelighet. Jeg skal bytte nummer. e_e

Det skal til mitt forsvar sies at jeg ikke ringte, selv om jeg satt noen få meter fra han ene..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

God eftermiddag folkens. Hva som står på agendaen i dag?

Selv skal jeg vei å fotografere, men det blir ikke før i kveldinga så fram til da får jeg vel bare kope litt med pcn og lete etter noe spill og kanskje behandle noen bilder jeg allerede har liggende.

Lenke til kommentar
God eftermiddag folkens. Hva som står på agendaen i dag?

Selv skal jeg vei å fotografere, men det blir ikke før i kveldinga så fram til da får jeg vel bare kope litt med pcn og lete etter noe spill og kanskje behandle noen bilder jeg allerede har liggende.

Jeg skal til Oslo på fotballkamp idag, noe som jeg tror blir jævlig stress! Fordi jeg må være presis på alle togtider! Men men, kommer meg vel hjem :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Åja faen. Minner meg på at jeg må moppe over gulvet selv. Jaja. Da har jeg i alle fall noe fornuftig å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...