Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må være noe galt med meg :(

istede for å ta et glass cola og masse potetgull, så finner jeg meg heller ei gulrot :p

Fornuftig. Prøv å gjør det neste gang du er snopsjuk, sparer kroppen din for masse unødvendig dritt :)

Skal vurdere det.. :p

eplefe: sant jeg er tøsen din? sant? sant? sant? ikkesant? :p
Selvsagt. :wee:

Jippi :wee: ^^

Lenke til kommentar

Argh, jeg HATER Final Destination. 2'ern gikk på STV 4 i stad.

Kort oppsummering av filmen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

En dame får et syn om at det skjer en ulykke, det skjer en ulykke, hun redder noen, de blir jaktet på av Døden.

Plot:

1. Person går rundt en plass, og det virker risikabelt, men personen overlever. (roter tundt på loftet, skumle greier, men ingenting skjer)

2. Personen går så etterpå og gjør noe tilsynelatende normalt, og ender opp med å gå inn i noe som virker som en dødsfelle, i en ikke så brutal død, som for eksempel å brenne inn. (lager mat, setter fast hånda i vasken, kommer seg ikke løst, det begynner brenne)

3. Personen kommer seg unna den ikke så brutale døden. (kommer seg løs og kryper ut rett før leiligheten eksploderer)

4. Personen møter en brutal og smertefull død, tror personen, men virker å være reddet i siste sekund, før han faktisk dør brutalt og smertefullt.. (klatrer ned, stigen setter seg fast, og han faller ned, sklir i spagghettirestene han kasta ut vinduet, stigen faller ned, stopper over hodet hans, han tror han er trygg, før stigen faller rett ned og spidder han gjennom øyet)

Og slik sitter jeg i timer, helt trollbundet til de forferdelige dødsfallene, en etter en.

Jeg haaaaaaaaaater final destination.

Lenke til kommentar
Argh, jeg HATER Final Destination. 2'ern gikk på STV 4 i stad.

Kort oppsummering av filmen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

En dame får et syn om at det skjer en ulykke, det skjer en ulykke, hun redder noen, de blir jaktet på av Døden.

Plot:

1. Person går rundt en plass, og det virker risikabelt, men personen overlever. (roter tundt på loftet, skumle greier, men ingenting skjer)

2. Personen går så etterpå og gjør noe tilsynelatende normalt, og ender opp med å gå inn i noe som virker som en dødsfelle, i en ikke så brutal død, som for eksempel å brenne inn. (lager mat, setter fast hånda i vasken, kommer seg ikke løst, det begynner brenne)

3. Personen kommer seg unna den ikke så brutale døden. (kommer seg løs og kryper ut rett før leiligheten eksploderer)

4. Personen møter en brutal og smertefull død, tror personen, men virker å være reddet i siste sekund, før han faktisk dør brutalt og smertefullt.. (klatrer ned, stigen setter seg fast, og han faller ned, sklir i spagghettirestene han kasta ut vinduet, stigen faller ned, stopper over hodet hans, han tror han er trygg, før stigen faller rett ned og spidder han gjennom øyet)

Og slik sitter jeg i timer, helt trollbundet til de forferdelige dødsfallene, en etter en.

Jeg haaaaaaaaaater final destination.

så den selv på svensk tv4 haha, hva er greia med den piggtråden? Aldri om det hadde skjedd.

Lenke til kommentar

Værste delen er der de to personene dør samtidig. Hu ene trur hu er redda da et spist rør kjørte igjennom nakke puta hennes, også slår airbagen opp og, ops, der har vi den igjen. Også eksploderer den andre bilen som sender et gjerde flyvende og deler en kis i tre deler så blod og involler bokstavelig talt spruter.

Lenke til kommentar
Hadde du virkelig forventet at den skulle være bra? :lol:

Nei, som jeg sa, jeg hater Final Destination. Så eneren for lenge siden og noen av de dødsfallene på den filmen er så jævlige at når jeg så filmen for andre gang, og var litt eldre og skjønte litt mer av det som skjedde, ble jeg faktisk kvalm under det første dødsfallet. Han kisen som ble kvalt over badekaret. For faen, øya hans spratt ut!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...