Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er svak RainbowLady :p Oppfordrer deg til å se Brain Dead jeg ^^

Dersom det ikke er en hyggelig film hvor en 6-barnsmor befinner seg i en antatt vegetativ status, for så å våkne opp igjen og ta oss med på et feel good-eventyr hvor hun må bygge opp igjen livet sitt og lever lykkelig i alle sine dager til slutt, tviler jeg på at det er noe for meg. :p

Eeee.. nei :no:. Heller noe i ørtenhundre-zombier-vs-mann-med-gressklipper-anno-1980'tallet-skrekkfilm-splatter :innocent: Husker jeg så den i åttende, satt å spiste pølser og drakk saft ved siden av. Aldri vært så uggen i hele mitt liv :ph34r:.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Filmtips nå? August Underground Mordum, tilbehør ala lasagne er et must.

Jeg synes du skal droppe filmen, og forsette med DW maratonet. ;)

:p

Jeg får vel ta en episode til. Merker at jeg er trøtt faktisk, selv om jeg sov 13 timer inatt. Livet er urettferdig.

Lenke til kommentar
FILMSPOILER! Ikke les den om du vil ha slutten på Snakes on a plane ødelagt :ph34r:

ALLE SAMMEN DØR! Og han skjeve kisen er ikke homofil

Jeg ville egentlig ikke vite det men trykte allikevel. Men alle logiske regler sier jo at

hun kule flyvertinnen finner bruksanvisningen til flyet og lander det på rullebanen, piece of cake!

Endret av RainbowLady
Lenke til kommentar
Jeg så nettopp på Snakes on a plein. Meh, møkkafilm spør du meg.
Likte den jeg ;)

Ser Hope & Faith begynner etter Snakes on a Plane. Skammer meg litt over at jeg faktisk planlegger å se det. :!:
Hope & Faith så jeg faktisk på før. Er en stund siden nå, men jeg likte det ganske godt ^^

FILMSPOILER! Ikke les den om du vil ha slutten på Snakes on a plane ødelagt :ph34r:

ALLE SAMMEN DØR! Og han skjeve kisen er ikke homofil

Hahaha. Han er ikke homo nei. Det andre du sa... vel, jeg skal ikke ødelegge teh phun.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...