Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satans forbannade tiåringer som spiller counter strike.

Går ikke ann å få en runde uten at en liten snørrunge må ødelegge.

Skjøt en med et headshot, og så går han helt amokk og sier JEG BANNER DEG SÅ JÆVLIG OM DU CHEATER LISSOM.

Også kommer neste runde, så går han rundt i noclip sånn at ingen får tak i han. le fu-

Spill TF2 som wheel og cc sier.

Mye bedre spill og det eneste du må slite med der er små unger som tror du cheater men som ikke får gjort noe med det! :D

Lenke til kommentar

Aldri likt online-spilling. Blir alltid eid så sinnsykt, og jeg har ikke tålmodighet til å prøve å bli bedre. Eneste online-suksess jeg noen gang har hatt er med BF2, som jeg brillierte på i 15 minutter.

Nå skal jeg spille GTA: Vice City! :p

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Aldri likt online-spilling. Blir alltid eid så sinnsykt, og jeg har ikke tålmodighet til å prøve å bli bedre. Eneste online-suksess jeg noen gang har hatt er BF2, som jeg brillierte på i 15 minutter.

Nå skal jeg spille GTA: Vice City! :p

Haha. :p

Vice City har jeg ikke spilt på lenge.

Kanskje jeg skulle rote det fram igjen. :hmm:

Lenke til kommentar
Satans forbannade tiåringer som spiller counter strike.

Går ikke ann å få en runde uten at en liten snørrunge må ødelegge.

Skjøt en med et headshot, og så går han helt amokk og sier JEG BANNER DEG SÅ JÆVLIG OM DU CHEATER LISSOM.

Også kommer neste runde, så går han rundt i noclip sånn at ingen får tak i han. le fu-

Spill TF2 istedet :p

Mehhhh, spiller det av og til...

Lenke til kommentar

Blitt PS3-frelst igjen. Spitl 4-5 spill i dag, laster ned demoer. Prøvde nettopp Red Faction: Guerilla og Wanted: Weapons of Fate. Førstnevnte orket jeg kun i 5 min da kontrollene og styringen var helt forferdelig. Ikke særlig spennende tittel heller, så skjønner ikke hvorfor jeg lasta det ned.

Wanted derimot (som fikk 3/10 av Gamer.no), likte jeg. Ikke særlig originalt kanskje, men heh, i hvert fall bedre enn filmen. :!:

Nå skal jeg prøve demoen til Overlord II.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...