Darkbuster Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Får nesten gå å legge meg nå. Preikas imorgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Sto og vurderte det da hu spanderte drink på meg og sku ha meg med ut på gulvet til Let it be Ooh, og jeg har barbert meg :O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 trur ikkje det er så veldig hyggjeleg sjølv om det er av ein puppKattunger som er yngre enn 2,5 måneder søker etter den varmeste plassen i nærheten når de er trøtte. Derfor ligger de gjerne i en haug under moren. Puppen er et helt logisk sted for kattungen å legge seg. Og om den ikke trivdes tviler jeg på at den hadde hatt de største problemene med å komme seg løs og påføre kjerringen en del skade i samme slengen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Schnell: Kattunger liker slik nærkontakt. Husker kattungen til meg og eksen. Pleide alltid å prøve å begrave seg slik i brystet til eksen min. Mye varme og godt og mykt... De elsker det. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 gonjimann: eg gjer aldreg lekser, eg er prinsippiell motstander av lekser, eg tykkjar faen lærararane bør greie og lære meg det eg treng å lære når eg går nesten 7 timar på skule kvar dag!!! uansett treng eg ikkje vete kva kvantefunkjsonen av molekyl osv er, fordi eg skal bli bonde og då treng eg ikkje vite all den driten me lærar så eg bryr mg ikkje Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Smurfen: Du barbert deg? Ikke glattbarbert hele trynet regner jeg med? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 eg skreiv feil i det innleget, det eg meinge å seie var: trur ikkje det er særleg hyggjeleg å bli kvalt (for det er det det ser ut som den kattungen blir) sjølv om det er av ein pupp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nei, erru gal? Stussa kinnskjegget, tatt fjortisbarten som holdt på å vokse frem under nesa og tatt håret på halsen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 eg skreiv feil i det innleget, det eg meinge å seie var: trur ikkje det er særleg hyggjeleg å bli kvalt (for det er det det ser ut som den kattungen blir) sjølv om det er av ein pupp Hvis jeg skal dø av kvelning så er det sånn. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jaa, meg det btw: du er en fjært Pff...gå å finn bensinkanna de du Pappa låste den inn i bua sammen med lighteren og gass-fløyta.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja, jeg er gal... Hold deg til temaet nå da. Er ikke det vi diskuterer nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) gonjimann: eg gjer aldreg lekser, eg er prinsippiell motstander av lekser, eg tykkjar faen lærararane bør greie og lære meg det eg treng å lære når eg går nesten 7 timar på skule kvar dag!!! uansett treng eg ikkje vete kva kvantefunkjsonen av molekyl osv er, fordi eg skal bli bonde og då treng eg ikkje vite all den driten me lærar så eg bryr mg ikkje Vel, da kan du jo ikke påstå at det er rart at du får bare 1ere og 2ere. Skolen Dessuten, du er nok ikke prinsippiell motstander av lekser, du er nok mere lat Endret 27. januar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 gonjimann: eg gjer aldreg lekser, eg er prinsippiell motstander av lekser, eg tykkjar faen lærararane bør greie og lære meg det eg treng å lære når eg går nesten 7 timar på skule kvar dag!!! uansett treng eg ikkje vete kva kvantefunkjsonen av molekyl osv er, fordi eg skal bli bonde og då treng eg ikkje vite all den driten me lærar så eg bryr mg ikkje Derfor er karakterene dine sann som de er schnell, og du må vite kvantefunksjonen vist karakterene dine skal være passe ok. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jefferson Airplane er dritbra. Fy faen. NP: Jefferson Airplane - Somebody to Love (Live at Woodstock '69) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 må være noe galt med meg istede for å ta et glass cola og masse potetgull, så finner jeg meg heller ei gulrot Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Raknes: nja, sikkert det. men det er lærarane som gjer meg dårlege karakterar fordi dei hatar meg. men eg stikk og legg meg eg!!!! god natt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jefferson Airplane er dritbra. Fy faen. Jefferson Airplane hippiemusikk på sitt beste Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 må være noe galt med meg istede for å ta et glass cola og masse potetgull, så finner jeg meg heller ei gulrot Er du syk? O_o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Stonemeister! Så enig så enig Selv sitter jeg og nyter Dire Straits nå. Brothers in Arms. Med knitringa som følger med en støvete, gammel LP. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg tror jeg legger meg. Kattehuset om ti timer. Gah. Ja. Jeg skal komme meg i seng nå. Natta, tøsene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg