Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trur ikkje det er så veldig hyggjeleg sjølv om det er av ein pupp
Kattunger som er yngre enn 2,5 måneder søker etter den varmeste plassen i nærheten når de er trøtte. Derfor ligger de gjerne i en haug under moren. Puppen er et helt logisk sted for kattungen å legge seg. Og om den ikke trivdes tviler jeg på at den hadde hatt de største problemene med å komme seg løs og påføre kjerringen en del skade i samme slengen.
Lenke til kommentar

gonjimann: eg gjer aldreg lekser, eg er prinsippiell motstander av lekser, eg tykkjar faen lærararane bør greie og lære meg det eg treng å lære når eg går nesten 7 timar på skule kvar dag!!! uansett treng eg ikkje vete kva kvantefunkjsonen av molekyl osv er, fordi eg skal bli bonde og då treng eg ikkje vite all den driten me lærar så eg bryr mg ikkje :p

Lenke til kommentar
gonjimann: eg gjer aldreg lekser, eg er prinsippiell motstander av lekser, eg tykkjar faen lærararane bør greie og lære meg det eg treng å lære når eg går nesten 7 timar på skule kvar dag!!! uansett treng eg ikkje vete kva kvantefunkjsonen av molekyl osv er, fordi eg skal bli bonde og då treng eg ikkje vite all den driten me lærar så eg bryr mg ikkje :p

Vel, da kan du jo ikke påstå at det er rart at du får bare 1ere og 2ere. Skolen

Dessuten, du er nok ikke prinsippiell motstander av lekser, du er nok mere lat :)

Endret av gonjimann
Lenke til kommentar

Derfor er karakterene dine sann som de er schnell, og du må vite kvantefunksjonen vist karakterene dine skal være passe ok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...