Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aaight! Leilighet fikset, og den var jeg heldig med også. To rom pluss hems ti minutter unna den nye "Jobben" jeg starter i på mandag.

Nå må jeg bare få flytting ordnet, og få NAV til å finansiere det med to ukers varsel... Urk...

Jeg kjeder meg og sammenlikner derfor musikksmak med alle last.fm-profiler jeg finner.

Your musical compatibility with tofagerl is Very High

Music you have in common includes Jokke med Tourettes, Jokke & Valentinerne, Madrugada, U2 and Metallica.

Ikke gærnt!

Lenke til kommentar
He? Får man NAV til å finansiere leilighet til flere hundre tusen nå?

Nei, men NAV kan dekke utgifter til flytting i forbindelse med at man får seg jobb. Hvis man allerede er i systemet selvsagt.

-----------------

Hvorfor får jeg ikke miniatyrbilder i bildemappa på Vista? Evnt. hvordan får jeg det?

Lenke til kommentar

Hjemme alene, pizza'n skal straks settes i ovnen, har urge klar, tre demoer som skal spilles igjennom og testes på PS3, deretter film og godteri. :ph34r: Deilig med en drikkefri kveld og. Fri på mandag så kan se om jeg finner noe party i morgen. :D

Hva skal dere i kveld?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hva er det forresten i lenacam-mappa, Lars? :ph34r:
Bilder fra kameraet til Lena. Nei, ikke sånne bilder.

Neeida. :yes:

:lol: Tro det eller ei, så nei. :p

Hadde det vært det så hadde det selvfølgelig stått "amg supr hot pixorz" eller "Tian bian yi duo yun "

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Mens jeg var oppe og ventet på at ovnen skulle bli klar til at pizzaen kunne settes inn, tittet jeg på tv i to sek. Jeg kom innom det Paris Hilton-showet. Jeg har sett fem min av det en gang før, og jeg syntes Paradise Hotel er sykt bra i forhold. Det sier litt om hvor ekstremt ræva og teit Paris Hilton-showet er.

Men ja, jeg svitsja innom nå. Programmet er enda teitere nå enn det var før. Og det trodde jeg ikke gikk an.

Paris: Jeg kan ikke ha venner som bare er slemme!

Lenke til kommentar
Your musical compatibility with tofagerl is Very High

Music you have in common includes Jokke med Tourettes, Jokke & Valentinerne, Madrugada, U2 and Metallica.

Ikke gærnt!

Friend me, baby!

Edit: requoting

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...