Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

ANFALL!

Da passer du på å ha tastet 113 på mobilen, slik at det bare er å trykke grønn knapp for å få kontakt. Så passer du på at det ikke blir drevet veiarbeid som sinker alt av trafikk mellom deg og sykehus. Deal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lag worklogg og gjør det anfall!

Kan godt lage worklog da, men tenkte å lage det på bursdagen min. :p Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg er på leting etter en skikkelig god oppskrift, altså dersom noen har erfaringer. Gidder ikke ta random oppskrift fra nettet som kanskje ikke er god, dersom jeg kan få en god oppskrift her fra folk som har erfaring ;)

LINK?

Har du testet den Sameboe?

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut noe som er skumlere enn den skumleste skrekkfilm (og jeg lar meg faktisk skremme av dem).

Å vaske under sengen i ett soverom som er så lite at sengen egentlig ikke har plass (type, vi får ikke opp skapdørene). I alle fall når det rommet var kaos når sengen ble flyttet inn. Stort prosjekt om å gjøre det soverommet til noe annet enn en bule, noe ala en behagelig plass å trekke seg tilbake. Det kommer ikke til å bli lett om jeg må ta "roe ned hjertet før jeg skriker i panikk"-pauser så ofte som det ser ut som.

Fy faen, noe så skummelt.

Lenke til kommentar
Noen i bergen som har lyst å kjøre meg til butikken og tilbake?

Jeg er så jævlig bakfull og orker ikke gå dit :roll:

Du fikk ordna deg sprit likevel altså? :p

Når du først er inne på sprit, spriten min bør stå der når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar
Når du først er inne på sprit, spriten min bør stå der når jeg kommer hjem!
Når kommer du hjem da? :innocent:

Neida, har ikke rørt den. Men er faktisk ikke hjemme nå.

Whiskyen ordnet seg den ja, var god. Men fy søren så dårlig jeg ble etter halve flasken. Nå skal jeg holde meg til viner frem til hove.
Whisky er ikke drekke-seg-full-sprit. :p

Det er kosesprit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
ANFALL!

Da passer du på å ha tastet 113 på mobilen, slik at det bare er å trykke grønn knapp for å få kontakt. Så passer du på at det ikke blir drevet veiarbeid som sinker alt av trafikk mellom deg og sykehus. Deal?

Sier du at jeg ikke kan bake? :ohmy:

Lenke til kommentar
Sier du at jeg ikke kan bake? :ohmy:
Nei, det aner jeg faktisk ikke om du kan. All I know is, THE CAKE IS A LIE. Jeg stoler ikke på den oppskriften. oO

Ros, anyone? Gulvet under sengen glitrer nesten, så rent er det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...