Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dobbelsidig, faktisk... Tror jeg mekker middag med en gang, orker ikke frokost klokka 2 på formiddagen, da blir det middag klokka 3 i natt.

Ja, teit jackutgang på den... så da må det gå via jack eller usb her, og usb med jack har vi ihvertfall ikke oO

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Lag worklogg og gjør det anfall!

Kan godt lage worklog da, men tenkte å lage det på bursdagen min. :p Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg er på leting etter en skikkelig god oppskrift, altså dersom noen har erfaringer. Gidder ikke ta random oppskrift fra nettet som kanskje ikke er god, dersom jeg kan få en god oppskrift her fra folk som har erfaring ;)

Noen som har prøvd å lage Portal-kake her?

Nope, har du?

Nei, men var planen.

Lenke til kommentar
Lag worklogg og gjør det anfall!

Kan godt lage worklog da, men tenkte å lage det på bursdagen min. :p Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg er på leting etter en skikkelig god oppskrift, altså dersom noen har erfaringer. Gidder ikke ta random oppskrift fra nettet som kanskje ikke er god, dersom jeg kan få en god oppskrift her fra folk som har erfaring ;)

LINK?

Lenke til kommentar
NEED HELP! Hvordan setter man inn et lysstoffrør? Det er på en måte akkurat for langt til at det ikke kommer inn.

På hver side er det runde knotter ikke sant? Du vrir de om til du ser ett hakk som går på tvers. Sett begge hakkene vannrett og la røret skli inn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...