Eirik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det går ikke... Noen som så dette? http://www.vgtv.no/?id=22826 Går kaldt nedover ryggen når man ser han bare glir over i motsatt felt.... Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Verken jeg eller broren min snuser/røyker, men de tre andre guttene skal vel få med seg noe sånt hjem. Jeg trenger alkohol til Hove, så håper det er noe billigere i Sverige enn her i Norge . Haha! Enten skal vi kjøre en Audi, eller så skal vi kjøre en gammel, liten Renault. Håper på Audien jeg, så slipper jeg å bli most i baksetet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen som så dette?http://www.vgtv.no/?id=22826 Idioten fikk som fortjent. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ah Uff, europeisk bil. De føles så små og ekle, og de aller fleste er grisestygge også. Spesielt tyske. *grøsse veldig mye* Oh well, jeg skal ikke hive meg ut i den diskusjonen igjen. Tror heller jeg skal prøve å sove litt, får ikke sove i bilen, for søss er veldig usikker på veien til Hunderfossen. Det er jo ca rett frem -_- Rv700 til vi kommer til Berkåk og så til høyre og ut på E6 og da er det bare å følge den til vi kommer til avkjørselen til Hunderfossen. Djeez. Det er jo ikke akkurat komplisert. Naitnait, kafé. God harrytur i morra, Maria Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Den Audien er helt ny. Mye bedre den enn den gamle Renaultskraphaugen. Tror selv jeg kunne funnet frem til Hunderfossen uten noe problem, hehe. Men må nevnes at jeg ikke har vært der siden en gang på slutten av 90-tallet God natt ja Endret 13. juni 2009 av Mariaink Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Der ble klokka 0230, ja. De kunne ikke ha nice'et den cronjoben? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen som så dette?http://www.vgtv.no/?id=22826 Idioten fikk som fortjent. Selv idioter fortjener ikke og dø! Selv om det der var totalt på trynet så fortjente han det ikke, hadde du sagt det samme hvis det var broren din foreks? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Selv idioter fortjener ikke og dø! Selv om det der var totalt på trynet så fortjente han det ikke, hadde du sagt det samme hvis det var broren din foreks? Totally agree! Som sagt, det går kaldt nedover ryggen.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Selv idioter fortjener ikke og dø! Selv om det der var totalt på trynet så fortjente han det ikke, hadde du sagt det samme hvis det var broren din foreks? Jo, godt poeng. Om han hadde overlevd, burde han fått en ekstrem streng straff, mtp. hvor mange personer han satt i fare ved å kjøre så uforsiktig. Man vet jo aldri hva som kunne ha skjedd hvis han fortsatte å råkjøre slik, det kunne ha hendt at han hadde kjørt ned mange folk som kunne fått katastrofale følger, i verste fall døden, og hvis man tenker så langt og setter det virkelig på spissen så var jo det som skjedde med han i denne videoen et bedre resultat av hva som kunne ha skjedd. Heller èn død enn fire. Men som sagt, dette er veldig spissformet. Ang. om jeg ville sagt det samme til broren min, jeg ville nok ment det, ja, om jeg hadde sagt det er en annen ting. Edit: Nei nå må jeg nok legge meg, god natt kjære forumbrukere! Ha en fin natt alle sammen. Endret 13. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tror ikke du ville tenkt det samme Prophet, men hva vet vel jeg? God natt! Snakkes Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Oi, er det så sent allerede. Tiden flyr i godt lag... Ikke har jeg lyst til å lalle heller. Er så kjedelig. Hmf. *klikke seg videre* Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Yup, vurderer å bytte PC. Laptop i senga ftw. Kva for ein film skal eg sjå? Valget står mellom Benjamin Button, Superman Returns og Slumdog Millionaire Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Yup, vurderer å bytte PC. Laptop i senga ftw. Kva for ein film skal eg sjå? Valget står mellom Benjamin Button, Superman Returns og Slumdog Millionaire Slumdog Millionaire. Lett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 THIS! http://open.spotify.com/artist/1bE5jjmOkytZgyUm2VFD8q Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ennå ikke sett Slumdog. Har bare en... dvd... med DTS lyd, og det takler ikke Popcorn Houren min. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 å gud... hadde glemt hvor dårlig faktisk baywatch er... blir litt depprimert:P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Slumdog varer jo i 2 timer, så det er jo ypperlig. Da er det søvn klokken halv 6 Eller kanskje jeg driter i å se film... Jeg hopper hvertfall til køys, så får vi se.. Natta folkens. Prates Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Klar for tidenes gitarsolo? Oh it's on. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 I goes to sleep. Nighty nighty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg