Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verken jeg eller broren min snuser/røyker, men de tre andre guttene skal vel få med seg noe sånt hjem. Jeg trenger alkohol til Hove, så håper det er noe billigere i Sverige enn her i Norge :) .

Haha! Enten skal vi kjøre en Audi, eller så skal vi kjøre en gammel, liten Renault. Håper på Audien jeg, så slipper jeg å bli most i baksetet :p

Lenke til kommentar

Ah :)

Uff, europeisk bil. De føles så små og ekle, og de aller fleste er grisestygge også.

Spesielt tyske. *grøsse veldig mye*

Oh well, jeg skal ikke hive meg ut i den diskusjonen igjen.

Tror heller jeg skal prøve å sove litt, får ikke sove i bilen, for søss er veldig usikker på veien til Hunderfossen.

Det er jo ca rett frem -_-

Rv700 til vi kommer til Berkåk og så til høyre og ut på E6 og da er det bare å følge den til vi kommer til avkjørselen til Hunderfossen. Djeez.

Det er jo ikke akkurat komplisert.

Naitnait, kafé.

God harrytur i morra, Maria :)

Lenke til kommentar

Den Audien er helt ny. Mye bedre den enn den gamle Renaultskraphaugen.

Tror selv jeg kunne funnet frem til Hunderfossen uten noe problem, hehe. Men må nevnes at jeg ikke har vært der siden en gang på slutten av 90-tallet :)

God natt ja :)

Endret av Mariaink
Lenke til kommentar
Selv idioter fortjener ikke og dø! Selv om det der var totalt på trynet så fortjente han det ikke, hadde du sagt det samme hvis det var broren din foreks?

Jo, godt poeng. Om han hadde overlevd, burde han fått en ekstrem streng straff, mtp. hvor mange personer han satt i fare ved å kjøre så uforsiktig. Man vet jo aldri hva som kunne ha skjedd hvis han fortsatte å råkjøre slik, det kunne ha hendt at han hadde kjørt ned mange folk som kunne fått katastrofale følger, i verste fall døden, og hvis man tenker så langt og setter det virkelig på spissen så var jo det som skjedde med han i denne videoen et bedre resultat av hva som kunne ha skjedd. Heller èn død enn fire. Men som sagt, dette er veldig spissformet. Ang. om jeg ville sagt det samme til broren min, jeg ville nok ment det, ja, om jeg hadde sagt det er en annen ting.

Edit: Nei nå må jeg nok legge meg, god natt kjære forumbrukere! Ha en fin natt alle sammen. :)

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...