Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, harrytur er tingen! Må en tur innom systembolaget, også er det godt å komme seg litt vekk fra Trondheim.

Ha ha ha, sant.

Og for all del, ikke glem å kjøp bacon :p

Jeg for min del gleder meg til å henge ut i Trondhjem uten penger :p

Er i det minste bedre enn Steinkjer *grøss*

Lenke til kommentar
Haha, harrytur er tingen! Må en tur innom systembolaget, også er det godt å komme seg litt vekk fra Trondheim.

Ha ha ha, sant.

Bacon står nok ikke øverst på handlelisten, hehe. Sprit, øl og bøttevis med smågodt regner jeg med at bilen skal bli stappet med ;)

Lenke til kommentar
ja nei nå må jeg legge meg, ellers ser jeg ut som en "raccoon" ( kommer ikke på hva det heter på norsk akkurat nå... ) når jeg står opp i morra.

Edit: vaskebjørn kanskje?

Løpt idag?

nei trengte en dag fri. skal løpe i morra.

god natt :)

Lenke til kommentar

Ha ha ha, sant.

Bacon står nok ikke øverst på handlelisten, hehe. Sprit, øl og bøttevis med smågodt regner jeg med at bilen skal bli stappet med ;)

Ha ha ha.

Jeg ville hamstra sprit, vin, godis, snus og røyk, til tross for at jeg har kutta ut alt annet enn alkoholen. Den har jeg derimot roa kraftig ned og drikker nesten bare en gang i uka, av og til ikke det heller. Da er det gjerne en halv flaske vin eller et glass sprit, men that's it. Kroppen har sikkert godt av det, men sinnet er jeg ikke like sikker på :p

Husker vi kjørte på harrytur til Åre engang, tre kompiser og meg, samt to kattunger som spratt rundt i bilen. Var en interessant tur i en knøttliten Golf :p

Lenke til kommentar
Hva slags selvhjelp-bøker?
Akkurat nå, en som stod godt synlig i bokhyllen når jeg kjedet meg. "Kunsten å få gjort alt og likevel ha tid til seg selv". Nå skal jeg dra med en venninne på ikea i morgen, for jeg trenger kurver for å organisere badet mitt.

Selvhjelp?

For Dummies-kinda bøker?

Anbefaler denne

Sånn kan man si det. Tror foresten jeg står over anbefalingen din. x)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...