Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal til Sverige om 6 timer, men det er så vanskelig å få sove! Ender vel med at jeg døgner, ser et par filmer i natt og sover i bilen i morgen.

Hah, det skal foreldra mine og minstesøstra mi også, mens jeg i stedet skal med lillesøss og tremenningen vår til Hunderfossen :D

Gleder meg som den lille ungen jeg er ^^

Lenke til kommentar
Skal til Sverige om 6 timer, men det er så vanskelig å få sove! Ender vel med at jeg døgner, ser et par filmer i natt og sover i bilen i morgen.

Hah, det skal foreldra mine og minstesøstra mi også, mens jeg i stedet skal med lillesøss og tremenningen vår til Hunderfossen :D

Så koselig :D

Jeg skal (u)heldigvis sitte i en bil med fire 23 år gamle gutter fra Trondheim til Åre. Blir nok dårlig med søvn på meg i bilen.

Lenke til kommentar

Så koselig :D

Jeg skal (u)heldigvis sitte i en bil med fire 23 år gamle gutter fra Trondheim til Åre. Blir nok dårlig med søvn på meg i bilen.

Ha ha, faktisk. Familien min skal også til Åre. Fra Orkanger riktignok, men likevel ^^

Føler jeg får det koseligst ^^

Sverige, pøh, hva har de der som de ikke har i Norge? :p

Lenke til kommentar
Kom igjen drama folkens! Drama, la oss ta en liten sketch som velkomst hilsen siden jeg har vært så lenge borte.
Jeg kan fortelle en vits i stedet.

Hva er gult og svart og sier muzmuz.

En bie i revers.

What? Lars ikke kødd med hodet mitt, den er i dvale ok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...