Catkin Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ah... Lenge siden jeg har vært her. Hei, Thomas. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hehe, nei skjønner. Man får vel sin lønn i himmelen... eller noe sånt.. Vært sjuk i tre dager nå, i knallværet, så er ikke i topphumør selv Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ah... Lenge siden jeg har vært her. Hei, Thomas. Hei? Å kan vi ikke sette i gang et drama her? Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Skal til Sverige om 6 timer, men det er så vanskelig å få sove! Ender vel med at jeg døgner, ser et par filmer i natt og sover i bilen i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ebay er et ondt konsern. De konspirerer for å blakke meg. Samme gjelder Amazon. Vel, de har blakka meg mer enn eBay Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Her er det stille Neida. Jeg og Vaenas skal lage drama. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Skal til Sverige om 6 timer, men det er så vanskelig å få sove! Ender vel med at jeg døgner, ser et par filmer i natt og sover i bilen i morgen. Hah, det skal foreldra mine og minstesøstra mi også, mens jeg i stedet skal med lillesøss og tremenningen vår til Hunderfossen Gleder meg som den lille ungen jeg er ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lag drama på msn da Her er det stille Neida. Jeg og Vaenas skal lage drama. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lag drama på msn da Her er det stille Neida. Jeg og Vaenas skal lage drama. Hvorfor det? Det er jo så stille her. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hehe, nei skjønner. Man får vel sin lønn i himmelen... eller noe sånt..Vært sjuk i tre dager nå, i knallværet, så er ikke i topphumør selv hvor? Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Skal til Sverige om 6 timer, men det er så vanskelig å få sove! Ender vel med at jeg døgner, ser et par filmer i natt og sover i bilen i morgen. Hah, det skal foreldra mine og minstesøstra mi også, mens jeg i stedet skal med lillesøss og tremenningen vår til Hunderfossen Gleder meg som den lille ungen jeg er ^^ Så koselig Jeg skal (u)heldigvis sitte i en bil med fire 23 år gamle gutter fra Trondheim til Åre. Blir nok dårlig med søvn på meg i bilen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kom igjen drama folkens! Drama, la oss ta en liten sketch som velkomst hilsen siden jeg har vært så lenge borte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Skal til Sverige om 6 timer, men det er så vanskelig å få sove! Ender vel med at jeg døgner, ser et par filmer i natt og sover i bilen i morgen. Hah, det skal foreldra mine og minstesøstra mi også, mens jeg i stedet skal med lillesøss og tremenningen vår til Hunderfossen Gleder meg som den lille ungen jeg er ^^ Så koselig Jeg skal (u)heldigvis sitte i en bil med fire 23 år gamle gutter fra Trondheim til Åre. Blir nok dårlig med søvn på meg i bilen. Ha ha, faktisk. Familien min skal også til Åre. Fra Orkanger riktignok, men likevel ^^ Føler jeg får det koseligst ^^ Sverige, pøh, hva har de der som de ikke har i Norge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kom igjen drama folkens! Drama, la oss ta en liten sketch som velkomst hilsen siden jeg har vært så lenge borte.Jeg kan fortelle en vits i stedet. Hva er gult og svart og sier muzmuz. En bie i revers. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 ah, daså... skulle gjerne hatt godvær her på østlandet også. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Haha, harrytur er tingen! Må en tur innom systembolaget, også er det godt å komme seg litt vekk fra Trondheim. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kom igjen drama folkens! Drama, la oss ta en liten sketch som velkomst hilsen siden jeg har vært så lenge borte.Jeg kan fortelle en vits i stedet. Hva er gult og svart og sier muzmuz. En bie i revers. What? Lars ikke kødd med hodet mitt, den er i dvale ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg