Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hagen: Den var sånn da jeg trykka på "svar". DU har ikke lukka spoileren ordentlig! Ikke blame meg for at du ikke fikser forum, a? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nå skal knewt gå og legge seg. Alle må si god natt. God natt, Knewt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Egentlig ikke..og jeg kjøpte en i går Skreiv klagemail. Håper jeg får en ny for fikk ikke bytta den jeg kjøpte ista. mushimushmush! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 faen jeg klarer ikke å finne igjen en utrolig kul webcomic jeg leste for lenge sia leste bare starten siden den var veldig fersk da, men det var om ei jente som leverte pizza ellerno, også havna hu i en annen verden full av masse kreative figurer. var veldig bra tegna og i kul stil, pluss at det var en grønn øgle jeg husker godt på første eller andre side ellerno *sukke* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Næi. Men jeg kjøpte en Cola på videregående engang som var full av oppvaskvann. Masse rart oppi flaska, og det lukta såpe. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 God kveld comrades! Neida God aften Sameboe Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 faen jeg klarer ikke å finne igjen en utrolig kul webcomic jeg leste for lenge sia leste bare starten siden den var veldig fersk da, men det var om ei jente som leverte pizza ellerno, også havna hu i en annen verden full av masse kreative figurer. var veldig bra tegna og i kul stil, pluss at det var en grønn øgle jeg husker godt på første eller andre side ellerno *sukke* Futurama meets Alice in wonderland? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da stikker jeg! Natta alle sammen! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Stillzorz her ^ Natt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Næi. Men jeg kjøpte en Cola på videregående engang som var full av oppvaskvann. Masse rart oppi flaska, og det lukta såpe. Wat. Jeg var på Neo-Tokyo i dag, forresten. Du hadde rett, de hadde overraskende mye klær. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ebay er et ondt konsern. De konspirerer for å blakke meg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Opplevde det en gang jeg hadde kjøpekløe. Faen heller tenkte jeg etterpå Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Blir så irritert på folk noen ganger... Hadde noen venner på besøk, også skulle jeg følge kjæresten til t-banen. I mellomtiden skulle de selvfølgeli ta et par slurker av mammas flasker frost... Sa til dem før jeg dro at de ikke skulle ta noe også, men neida, må selvfølgelig gjøre det bare for å plage meg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 God kveld mine damer og herrer. Har dere en fin fredagskveld? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 kvelden er nå ikke noe å si på, men dagen var kjip. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ah... Lenge siden jeg har vært her. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jasså? Når fattern spør om jeg vil bli med han og rive ned møkkgammel tapet fra en "falleferdig" leillighet så kan jeg ikke si at jeg koser meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg