Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faen jeg klarer ikke å finne igjen en utrolig kul webcomic jeg leste for lenge sia :(

leste bare starten siden den var veldig fersk da, men det var om ei jente som leverte pizza ellerno, også havna hu i en annen verden full av masse kreative figurer.

var veldig bra tegna og i kul stil, pluss at det var en grønn øgle jeg husker godt på første eller andre side ellerno :p

*sukke*

Lenke til kommentar
faen jeg klarer ikke å finne igjen en utrolig kul webcomic jeg leste for lenge sia :(

leste bare starten siden den var veldig fersk da, men det var om ei jente som leverte pizza ellerno, også havna hu i en annen verden full av masse kreative figurer.

var veldig bra tegna og i kul stil, pluss at det var en grønn øgle jeg husker godt på første eller andre side ellerno :p

*sukke*

Futurama meets Alice in wonderland?

Lenke til kommentar

Blir så irritert på folk noen ganger... Hadde noen venner på besøk, også skulle jeg følge kjæresten til t-banen. I mellomtiden skulle de selvfølgeli ta et par slurker av mammas flasker frost... Sa til dem før jeg dro at de ikke skulle ta noe også, men neida, må selvfølgelig gjøre det bare for å plage meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...