Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vet ikke hvordan dere gjør det, men jeg fapper fremdeles fysisk... Har det kommet noen nye produkter på markedet jeg burde være oppmerksom på?Det er visstnok mulig å oppnå full kroppsorgasme ved å meditere seg til det. Prøv det. ser føre meg folk på bussen som sitter veldig konsentrert og plutseleg trekker seg saman :!: For så å strekke seg ut igjen og stønne og vibrere på stolsetet! Hahaa! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Skal noen til Hove? Tør dere det? Wants more Ændals-musikk, yes? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Du dreper dnfk, Knewt, stopp! Ta den ændål-musikken din langt ned i et hjørne fylt av gjørme og la den være der til den blir til jord. Da vil vi ta den opp igjen og brenne den for så og ta med asken ut i verdensrommet og sende den så langt ut i det mørke rom vi klarer med alle de negative strålingene asken avgir. Endret 12. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Skal jeg bare nevne at jeg skal på AC/DC og Metallica til uka, a? Bare sånn for å ha det gjort, liksom? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Neeeh, dropper å si noe om det!/spoiler] Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Du dreper dnfk, Knewt, stopp! Ta den ændål-musikken din langt ned i et hjørne fylt av gjørme og la den være der til den blir til jord. Da vil vi ta den opp igjen og brenne den for så og ta med asken ut i verdensrommet og sende den så langt ut i det mørke rom vi klarer med alle de negative strålingene asken avgir. Det er jo miljøkriminalitet! FYSJOM! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 12. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Skal jeg bare nevne at jeg skal på AC/DC og Metallica til uka, a? Bare sånn for å ha det gjort, liksom? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Neeeh, dropper å si noe om det!/spoiler] Hvor mye skal du ha for billettene? WHAT?! Hvorfor kommer det inni quoten?! Endret 12. juni 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Fordi du skrev før du avslutta quote? Edit: Du ødela det ved spoileren! Endret 12. juni 2009 av Haageen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Nei. Endret 12. juni 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Kjent bug. Legger meg, jeg. Håper å få mer enn tre timer søvn i natt. Edit: Faen, hva er greia med at mine poster alltid kommer som første post på ny side? Endret 12. juni 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Edit: Faen, hva er greia med at mine poster alltid kommer som første post på ny side? Destiny I tell you! Endret 12. juni 2009 av Natrich Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Noen andre som har kjøpt 0,5 med vanlig cola den siste uka som har smakt ekkelt? Har kjøpt to denne uka og begge har smakt dritt Fikk bytta den ene i en ny og den smakte normalt. Endret 12. juni 2009 av mushi Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 120 innleggs visning *hint*^ Noen andre som har kjøpt 0,5 med vanlig cola den siste uka som har smakt ekkelt? Har kjøpt to denne uka og begge har smakt dritt Fikk bytta den ene i en ny og den smakte normalt. Egentlig ikke.. og jeg kjøpte en i går Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Se etter spoileren! Du har ikke lukket den ordentlig! Endret 12. juni 2009 av Haageen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Egentlig ikke..og jeg kjøpte en i går Skreiv klagemail. Håper jeg får en ny for fikk ikke bytta den jeg kjøpte ista. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hagen: Den var sånn da jeg trykka på "svar". DU har ikke lukka spoileren ordentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg