Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å få den til å bomme på bakken det.

Men ha ha, tror søstrene mine holder på å turne.

Oppe i stua danser mamma og pappa til Dance with a Stranger skrudd opp på full vreng, og nede i kjelleren sitter jeg med keyboardet kobla til anlegget og bassen på full vreng og spiller bare på de lave tonene og leker meg. Bilder faller ned fra veggene og jentene som bare hører på pussypop (søss) og nu-metal (minstesøss) og ikke liker god musikk eller bass, rømte huset i sted :p

Lenke til kommentar
Jeg har hørt historier om politifolk som har søkt væpningstillatelse før de dro for å hente gravide kjerringer som slo seg vrang.
Blir ikke det litt bakvendt? Folk er jo så forsiktige med gravide at det er kvalmt. Til tider, bare. Stort sett er det ganske digg. 8D
Lenke til kommentar
Jeg har hørt historier om politifolk som har søkt væpningstillatelse før de dro for å hente gravide kjerringer som slo seg vrang.
Blir ikke det litt bakvendt? Folk er jo så forsiktige med gravide at det er kvalmt. Til tider, bare. Stort sett er det ganske digg. 8D

De skjuler den helt til det smeller og dama slår seg vrang, da kommer plutselig en sidearm veldig godt til rette. Uten at man trenger å bruke den, naturligvis!

Lenke til kommentar

Syntes du? Jeg er i alle fall helt enig med deg på alle punkter. Sjokolade? Pute? Teppe? Romantisk med Hugh Grant?

På tide å tre inn i joggisen.

Lenke til kommentar
Så har du blitt hekta på noen sære ting enda, nie? Smaken av trykksverte? Tavlekritt? Lukten av lær?

Veldig subtilt, lars. Veldig.

Har hørt det er mange som får hekta på å tygge isbiter, stemmer det? For det er jo ganske.. tilfredsstillende... fra før, mener jeg.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Har hørt det er mange som får hekta på å tygge isbiter, stemmer det? For det er jo ganske.. tilfredsstillende... fra før, mener jeg.
Veldig mange. Man kan bli hekta på de rareste ting. Eksen min var ikke SÅ ille da. Hu bare spiste sånne sure føtter (de små. ikke de store som smaker cola) til hun blødde i kjeften. Så gikk hun over til å være hekta på eplenektar. MEn måtte være et spesifikt merke. Jeg ble tilogmed sendt av gårde klokka tre på natta for å skaffe. Etter det så sørget jeg for at kjøleskapet skulle være fullt av det. Da forandret hun smak og takla ikke eplenektar lenger.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...