Nie Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Og hormonene til en gravid kjerring er en ekstremt bra skyvekraft. Right? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Bare å få den til å bomme på bakken det. Men ha ha, tror søstrene mine holder på å turne. Oppe i stua danser mamma og pappa til Dance with a Stranger skrudd opp på full vreng, og nede i kjelleren sitter jeg med keyboardet kobla til anlegget og bassen på full vreng og spiller bare på de lave tonene og leker meg. Bilder faller ned fra veggene og jentene som bare hører på pussypop (søss) og nu-metal (minstesøss) og ikke liker god musikk eller bass, rømte huset i sted Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Og hormonene til en gravid kjerring er en ekstremt bra skyvekraft. Right?Jeg har hørt historier om politifolk som har søkt væpningstillatelse før de dro for å hente gravide kjerringer som slo seg vrang. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Og hormonene til en gravid kjerring er en ekstremt bra skyvekraft. Right? Tipper det skal holde, ja! Kan nødig tenke meg noe annet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gitt nok skyvekraft vil en hver gjenstand kunne fly. Sier bare en ting: Garrysmod Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gitt nok skyvekraft vil en hver gjenstand kunne fly. Sier bare en ting: Garrysmod Sier bare et ord: Moradi! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 GRIS! ..ekkel du er, Lars Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har hørt historier om politifolk som har søkt væpningstillatelse før de dro for å hente gravide kjerringer som slo seg vrang.Blir ikke det litt bakvendt? Folk er jo så forsiktige med gravide at det er kvalmt. Til tider, bare. Stort sett er det ganske digg. 8D Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har hørt historier om politifolk som har søkt væpningstillatelse før de dro for å hente gravide kjerringer som slo seg vrang.Blir ikke det litt bakvendt? Folk er jo så forsiktige med gravide at det er kvalmt. Til tider, bare. Stort sett er det ganske digg. 8D De skjuler den helt til det smeller og dama slår seg vrang, da kommer plutselig en sidearm veldig godt til rette. Uten at man trenger å bruke den, naturligvis! Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har hørt historier om politifolk som har søkt væpningstillatelse før de dro for å hente gravide kjerringer som slo seg vrang.Blir ikke det litt bakvendt? Folk er jo så forsiktige med gravide at det er kvalmt. Til tider, bare. Stort sett er det ganske digg. 8D Syntes du? Jeg er i alle fall helt enig med deg på alle punkter. Sjokolade? Pute? Teppe? Romantisk med Hugh Grant? På tide å tre inn i joggisen. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Sjokolade? Se hva du gjorde nå, Binko! Nå fikk du den gravide damen sint og kvalm. Nå har du stelt istand et helvete for Pieman! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Neida, han slipper unna. Han rydder kjøleskapet, så jeg holder meg som best jeg kan langt unna. Vi er flinke til å tro at vi skal spise opp restene etter ditten og datten. Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Neiokei tar den selv. Da. Sånn. Nam. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Sjokolade? Greit, du skal få kaffen din med bananyoghurt og kaviar i. Har du noen sånne? Synes det er litt fascinerende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Så har du blitt hekta på noen sære ting enda, nie? Smaken av trykksverte? Tavlekritt? Lukten av lær? Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Så har du blitt hekta på noen sære ting enda, nie? Smaken av trykksverte? Tavlekritt? Lukten av lær? Veldig subtilt, lars. Veldig. Har hørt det er mange som får hekta på å tygge isbiter, stemmer det? For det er jo ganske.. tilfredsstillende... fra før, mener jeg. Endret 12. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har hørt det er mange som får hekta på å tygge isbiter, stemmer det? For det er jo ganske.. tilfredsstillende... fra før, mener jeg.Veldig mange. Man kan bli hekta på de rareste ting. Eksen min var ikke SÅ ille da. Hu bare spiste sånne sure føtter (de små. ikke de store som smaker cola) til hun blødde i kjeften. Så gikk hun over til å være hekta på eplenektar. MEn måtte være et spesifikt merke. Jeg ble tilogmed sendt av gårde klokka tre på natta for å skaffe. Etter det så sørget jeg for at kjøleskapet skulle være fullt av det. Da forandret hun smak og takla ikke eplenektar lenger. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lars, hahah, wtf. Mens jeg lå inni magen så var min mor hekta på reddiker, hun måtte spise det hele tiden, og MED jord så det knaska godt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Prophet er tilberedt med jord. Flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg