Nopros Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvis laptopene deres dør sånn helt uten videre så får man det jo igjen på garanti Hadde ikke garanti, og det hadde gått mer en ett år... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 God kveld Knewt! Er såvidt jeg vet mer enn 1 år på laptoper. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det kostet hvertfall 1600 for å få den reparert for meg, noe jeg ikke hadde. Så jeg sitter her på den stasjonære utafor soverommet til lillebruttern da Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Laptopen min er død. Kondolerer. Vet akkurat hvordan du har det, går for tiden gjennom samme tapet. Den vil bare ikke på. Min sier noe om RAM feil elns. Prøver å starte den opp i vanlig modus, så kommer det bluescreen. Tror harddisken er død. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Sucks. Spill Banana Airlines for de, så skal dere se de hopper opp og danser i vei edit: leif Endret 12. juni 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tror det er noe feil med RAM`en min og pluss at hardisken er borte og operativsystemet er borte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 God kveld Knewt! Er såvidt jeg vet mer enn 1 år på laptoper. Min hadde bare ett år. Banna Dell. Jeg har betalt så jævlig mye for å fikse den, både i tid og penger. Funker ikke helt nå heller, men orker ikke å drive på og ringe og prøve å få Dell til å prøve å reparere den og gå et halvt år uten laptop, så jeg tror jeg bare lever med den. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 NEHEI?! Er harddisken og operativsystemet borte? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fri for strøm? Jeg har riktignok innovertiss, men så inkompetent er jeg faktisk ikke. Den lyser for at den både har og får strøm, men ingen reaksjon når man prøver å slå den på. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har riktignok innovertiss, men så inkompetent er jeg faktisk ikke. Den lyser for at den både har og får strøm, men ingen reaksjon når man prøver å slå den på. Napp ut batteri og prøv å start den. Evt. sett batteriet tilbake. Funka for meg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Napp ut batteri og prøv å start den. Evt. sett batteriet tilbake. Funka for meg Og jeg gjenntar: Innovertiss, men ikke komplett inkompetent. Gjort. Var noe av det første som ble gjort når den ikke ville slå seg på. Etter å ha sjekket sånn 3 ganger at ingenting som hadde med strømforsyningen var skadet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da er nå det rette tidspunkt for å sjekkeom pc kan fly, nie. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vell, hvis noen har lyst til å hjelpe meg så er tråden her og her Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tenkte å sjekke om jeg får ny før jeg sjekker om den kan fly. Om jeg ikke får ny skal den få lov å lære å fly. Bor tross alt i femte etasje. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da er nå det rette tidspunkt for å sjekkeom pc kan fly, nie. Ja, prøv veggen! Det pleier å funke! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 And welfare moms have kids on welfareAnd fat parents they have fat kids too You know it's never gonna end The same old cycle's gonna start again What comes around well it goes around Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Trodde det var snakk om fysisk-borte. Litt for hw-orientert kanskje.. ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da er nå det rette tidspunkt for å sjekkeom pc kan fly, nie. Ja, prøv veggen! Det pleier å funke! Gitt nok skyvekraft vil en hver gjenstand kunne fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg