Skjelvgråt Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Den videoen der ga meg mange gode minner! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Mumfie er jo koseligheten i egen person. ^^, Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gullars eier begge to. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 ah, så digg, om jeg får flybilletter på gode tidspunkt når jeg skal til volda så jeg slipper å sitte 8 + timer på buss hver vei Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fruktene etter en tur på postkontoret .. (og en liiiten tur innom rema) Nå skal jeg bli feit Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Laptopen min er død. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Sikkert noen medisinmenn her inne som kan gjenopplive den Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Capslocken min er død, eller ikke død. Men må trykke litt hardt liksom for å få dn til å reagere! Hadde bærbaren i dusjen xd på en stol langt unna da, ingenting annet er "ødelagt" bare capslocken. Endret 12. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Sovet lenge.. *stå opp for å gjøre seg klar til en natt med nerding* Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fri? Syk idag, så dro ikke på skolen. Noe som betyr at jeg må på skolen i neste uke (når vi har fri) for å levere bøker o.l. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Okai, min dag i dag; Våknet kl 07.45 sjekket mobilen hadde fått to meldinger kl 6 om morran av en klasseveninne. Så dusja jeg rota litt rundt i huset, stakk på pc (DNFK, MSN, nettby osv.) Så stakk jeg mætte en fyr, gikk til skola. Så gikk vi fra skola kl 09.30 bort til Coop kjøpe fanta og Urge Intense fortsatte ned mot legesenteret og bortover stranda. Så gikk vi langt bortover, og over toblinja opp en nesten 90 graders bakke, langs en stor vei. Traff læreren og fikk en kopp saft så gikk vi oppover en laaaang vei, med tre 10. klassinger. Og diskuterte Jenter, hasj osv. Og de skrøt så fælt av at de kunne skaffe "en cubaner" lalala. Så gikk vi enda lenger opp og inn i skauen. Vi gikk jævlig treigt fordi 10. klassingene mått drite så jævlig :!: Så gikk vi ned til Kiwi, kjøpte sjokolade. Også hele veien til skola. Stakk hjem igjen. så krangla jeg med mormi en times tid, så tok jeg et bad. Så har jeg suttet på pc siden det. Spiste nettopp en Pizza. Det har jeg gjort idag Wiki Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Laptopen min er død. Kondolerer. Vet akkurat hvordan du har det, går for tiden gjennom samme tapet. Den vil bare ikke på. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jaja, ingen dag er lik en annen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Laptopen min er død. Kondolerer. Vet akkurat hvordan du har det, går for tiden gjennom samme tapet. Den vil bare ikke på. Faen, jeg som nesten hadde glemt min bærbare Savner den ass.... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvis laptopene deres dør sånn helt uten videre så får man det jo igjen på garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg