Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen har Spotify med Facebook å gjøre? Noe av det herligste med Spotify er jo nettopp det at de ikke gidder møkke med "social networking" og sånn piss. Programmet har en oppgave, og den gjør den GRUSOMT bra!

I motsetning til nesten hvert eneste program som følger med windows.

Remote Desktop er unntaket sier jeg og min eske-pc :thumbs:

Lenke til kommentar
Skjønner deg godt, jeg. Ta en prat med moren din og forklar henne at du ikke er et lite barn lenger, men begynner å bli voksen.

Det var nettopp det jeg prøvde på i dag, men vær gang jeg prøver og konfrontere henne, sier hun bare at det er ikke noe ig snakke om. :hrm:

Lenke til kommentar
jeg som designa tattisen til hu :p

Ja, den var fin;)

Husker du enten sa det i tråden her engang før eller i tattoo-tråden=)

Skjønner deg godt, jeg. Ta en prat med moren din og forklar henne at du ikke er et lite barn lenger, men begynner å bli voksen.

Det var nettopp det jeg prøvde på i dag, men vær gang jeg prøver og konfrontere henne, sier hun bare at det er ikke noe ig snakke om. :hrm:

Det du gjør da er og si ALT det du vil si til henne så du får det ut ihvertfall, og går hun så prat mens du følger etter henne;)

Og btw solsikke-knekkebrød er rågodt..spess. med nøkkel-ost og Litago( liten og god)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Det du gjør da er og si ALT det du vil si til henne så du får det ut ihvertfall, og går hun så prat mens du følger etter henne;)

Hahhh, tviler på at det funker :)

Merker at jeg blir litt småiritert på brukeren Spetwols, vant en DVD 1/06 og han har visst ikke sendt den enda :wee:

Lenke til kommentar

Joda, det fungerer i den grad at DU får sagt det du vil og kan få ut litt dritt.

Men såklart det beste er og jobbe seg til at hun setter seg og hører på deg...men foredlre er som andre mennesker. De går rett i forsvar.

Jeg har prøvd det meste det med og ta opp ting når detk ommer til foreldre, alt ifra prating til seriøs slåssing så:p

bytex: Hun så søt ut hun:)

De fleste blir vel ikke så begeistret for det, men du gjorde det får en god sak :!: .

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Man sier ikke at tattisen ble fin, uten å poste bilde. :p

har søkt på skole der, så skal ha tegneoppgave og intervju.

Jeg kondolerer.

Skulle du komme deg inn, benytt deg så mye som mulig av den flotte naturen der. :)

finner ikke kamera mitt O.o

AMEN til den :love:

da er jeg feridg med å ta ny tattovering. det var super pain og jeg har bitemerker på hånda etter der jeg har biti meg fasst for å holde ut de 2 timene det tok... :p

Men ble fint da=D

Bilde? hvis du gidder og vil;)

Du har bitemerker på deg selv etter 2 timer, får jeg spørre hvor du tattoverte deg:)( på kroppen altså )

på sia... å det var jævlig. har har visst smerteterskel som er lik 0. Var helt jævlig.

Lenke til kommentar
ah, nettopp jogga 4.3 km. svett og ekkel :p akkurat sånn det skal være *løpe til dusjen*

Syklet 2 mil i dag for å nå legen :p

Svært få skoler gir fri nå..

Det stemmer som regel, men når man avspaserer etter en teatertur kan man sove lenge :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Hvor venter jeg alltid til siste liten med å finne folk som kan kjøpe drikke til meg?

Noen fra bergen som vil komme til sentrum og kjøpe whiskey til meg? Så man må være over 20 :love:

:blush:

Du skulle sagt fra i natt eller i dag morges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...