Freedom1 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ei venninne har en stor tattis som går fra hoftene opp langs hele siden opp til skuldrene. Du, er det mulig å oppdrive bilde av denne tatoveringen? Det hørtes nemlig dritgromt ut Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 nei ordentlig jazz er fett. blues kan også være ganske kult forsåvidt veldig enkelt å lage på rappen på piano også bare å fikle med blues skalaen det. haha Jazz med fremtredende bass er dritkult. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva faen har Spotify med Facebook å gjøre? Noe av det herligste med Spotify er jo nettopp det at de ikke gidder møkke med "social networking" og sånn piss. Programmet har en oppgave, og den gjør den GRUSOMT bra!I motsetning til nesten hvert eneste program som følger med windows. Remote Desktop er unntaket sier jeg og min eske-pc Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ei venninne har en stor tattis som går fra hoftene opp langs hele siden opp til skuldrene. Du, er det mulig å oppdrive bilde av denne tatoveringen? Det hørtes nemlig dritgromt ut som den her, feks? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Nja, den er mye større, dekker halve overkroppen med store stjerner og "tagger" som er vevd inn i hverandre. Skal se om jeg har noe bilde.. Edit: Der var hun ja. Endret 12. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Shikaru: Den ser større ut enn den er:P Men den var fin ja:D Bytex: Den der kan bli grom ja:D Håper du kan vise bilde den dagen hun er ferdig Vil bare si at grunnen til at jeg sier at den "kan" bli er at jeg liker og vente så jeg får sett hele;) Endret 12. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Men hun var fin ja:D :!: Endret 12. juni 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 jeg som designa tattisen til hu Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hey, jeg skrev ikke det :!: Men hun som Bytex la ut bilde av var ikke verst, nå fikk man ikke sett ansiktet da. Men damer med blekk på kroppen er for meg i en totalt annen klasse enn de uten. Jeg ser ikke på damer som ikke har blekk;) Nå har jeg en samboer som deler min kjærlighet for blekk så Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Skjønner deg godt, jeg. Ta en prat med moren din og forklar henne at du ikke er et lite barn lenger, men begynner å bli voksen. Det var nettopp det jeg prøvde på i dag, men vær gang jeg prøver og konfrontere henne, sier hun bare at det er ikke noe ig snakke om. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) jeg som designa tattisen til hu Ja, den var fin;) Husker du enten sa det i tråden her engang før eller i tattoo-tråden=) Skjønner deg godt, jeg. Ta en prat med moren din og forklar henne at du ikke er et lite barn lenger, men begynner å bli voksen. Det var nettopp det jeg prøvde på i dag, men vær gang jeg prøver og konfrontere henne, sier hun bare at det er ikke noe ig snakke om. Det du gjør da er og si ALT det du vil si til henne så du får det ut ihvertfall, og går hun så prat mens du følger etter henne;) Og btw solsikke-knekkebrød er rågodt..spess. med nøkkel-ost og Litago( liten og god) Endret 12. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hun har kjempesøtt ansikt også, men jeg tror ikke hu blir videre begeistra for at jeg legger ut masse bilder av henne her Men ett lite mobilbilde kan jeg vel dele: Endret 12. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det du gjør da er og si ALT det du vil si til henne så du får det ut ihvertfall, og går hun så prat mens du følger etter henne;) Hahhh, tviler på at det funker Merker at jeg blir litt småiritert på brukeren Spetwols, vant en DVD 1/06 og han har visst ikke sendt den enda Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Joda, det fungerer i den grad at DU får sagt det du vil og kan få ut litt dritt. Men såklart det beste er og jobbe seg til at hun setter seg og hører på deg...men foredlre er som andre mennesker. De går rett i forsvar. Jeg har prøvd det meste det med og ta opp ting når detk ommer til foreldre, alt ifra prating til seriøs slåssing så bytex: Hun så søt ut hun:) De fleste blir vel ikke så begeistret for det, men du gjorde det får en god sak :!: . Endret 12. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Man sier ikke at tattisen ble fin, uten å poste bilde. har søkt på skole der, så skal ha tegneoppgave og intervju. Jeg kondolerer. Skulle du komme deg inn, benytt deg så mye som mulig av den flotte naturen der. finner ikke kamera mitt O.o AMEN til den da er jeg feridg med å ta ny tattovering. det var super pain og jeg har bitemerker på hånda etter der jeg har biti meg fasst for å holde ut de 2 timene det tok... Men ble fint da=D Bilde? hvis du gidder og vil;) Du har bitemerker på deg selv etter 2 timer, får jeg spørre hvor du tattoverte deg:)( på kroppen altså ) på sia... å det var jævlig. har har visst smerteterskel som er lik 0. Var helt jævlig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) ah, nettopp jogga 4.3 km. svett og ekkel akkurat sånn det skal være *løpe til dusjen* Syklet 2 mil i dag for å nå legen Svært få skoler gir fri nå.. Det stemmer som regel, men når man avspaserer etter en teatertur kan man sove lenge Endret 12. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) dobbelt opp.. Endret 12. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvor venter jeg alltid til siste liten med å finne folk som kan kjøpe drikke til meg?Noen fra bergen som vil komme til sentrum og kjøpe whiskey til meg? Så man må være over 20 Du skulle sagt fra i natt eller i dag morges. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 =D fant kamera! Den er sjev og stygg nå, men etter den er blitt ekkel og skorpa blir den flott og rett:) Gleder meg... iiih. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Å få sjå på fetta di! Æ veit du har ei... nananna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg