Tunky Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lol, slimda. Takk, takk Nie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Volda!? Hvor bor du? Profilen sier Rælingen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Går vel buss til Volda et sted i nærheten av der du bor, Shik? joda gjør vel det, men det er sikkert ikke billig Edit: Rælingen ligger rett ved Lillestrøm, som ikke er så langt unna Oslo, sånn til info. Endret 12. juni 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva i alle dager skal du i Volda da? Det er jo langt uti Gokk! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 da er jeg feridg med å ta ny tattovering. det var super pain og jeg har bitemerker på hånda etter der jeg har biti meg fasst for å holde ut de 2 timene det tok... Men ble fint da=D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 har søkt på skole der, så skal ha tegneoppgave og intervju. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Man sier ikke at tattisen ble fin, uten å poste bilde. har søkt på skole der, så skal ha tegneoppgave og intervju. Jeg kondolerer. Skulle du komme deg inn, benytt deg så mye som mulig av den flotte naturen der. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Man sier ikke at tattisen ble fin, uten å poste bilde. har søkt på skole der, så skal ha tegneoppgave og intervju. Jeg kondolerer. det var jo... snilt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 ææææ jeg skal på intervju 18 juni i volda. må dra 17, fordi det er klokka 9 på morran.med bil tar det meg 8 timer å dra dit ca.. og jeg tar ikke bil seff pluss at jeg foreløpig ikke har noe sted å bo. Edit: jo også har jeg bursdag 16 Volda er en fin plass og ikke dumt og gå på skole der Studentmiljøet er også bra der:) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg husker caps og slammers. Det var gøy! Både Julemorgen og Påskemorgen er ødelagt, forresten. Sommermorgen og, i grunnen. Det er jo mer masete enn 18.00-barne-tv. Julemorgen med Nissa og Elisabeth var win Var så gøy når de sang avslutningen sammen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 haha. går buss dit da, men tar visst sånn 8 + timer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 det var jo... snilt. Jeg er sunnmøring, jeg har lov å skitsnakke om Sunnmøre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 AMEN til den da er jeg feridg med å ta ny tattovering. det var super pain og jeg har bitemerker på hånda etter der jeg har biti meg fasst for å holde ut de 2 timene det tok... Men ble fint da=D Bilde? hvis du gidder og vil;) Du har bitemerker på deg selv etter 2 timer, får jeg spørre hvor du tattoverte deg:)( på kroppen altså ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ei venninne har en stor tattis som går fra hoftene opp langs hele siden opp til skuldrene. Hun har brukt 8 timer foreløpig, og da er bare halve fylt inn..det er litt pain, tror jeg. Hun sa de bare må stoppe etter et par-tre timer fordi kroppen støter fra seg blekket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 mMmm ... Jazz er så herlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei, jazz er bare rot og plagsomme vokalister som skal være overalt hele tiden. Progrock er mye bedre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Ei venninne har en stor tattis som går fra hoftene opp langs hele siden opp til skuldrene. Hun har brukt 8 timer foreløpig, og da er bare halve fylt inn..det er litt pain, tror jeg. Hun sa de bare må stoppe etter et par-tre timer fordi kroppen støter fra seg blekket. Spørs hudtype, jeg satt 10 timer med 15min. pause tilsammen. Mistet heller ikke noe farge, et område ble det litt dårlig farge..men det er nesten i armhulen men tatovøren ble hoppende glad når han så hvor bra det grodde. Så det varierer, men min hud suger omtrent til seg blekk sier de som jobber på meg:) Endret 12. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 nei ordentlig jazz er fett. blues kan også være ganske kult forsåvidt veldig enkelt å lage på rappen på piano også bare å fikle med blues skalaen det. haha Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er jeg unormal som ikke har Spotify? Ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hver sin smak, og jazz kan være så mye forskjellig også. Sier du at Cab Calloway, Django Reinhardt, Jamie Cullum, Jan Erik Vold (ok, han leser diktene sine mens Jan Garbareks kvartett spiller til) og The Andrews Sisters bare er "rot og plagsomme vokalister som skal være overalt hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg