Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går vel buss til Volda et sted i nærheten av der du bor, Shik?

joda gjør vel det, men det er sikkert ikke billig :p

Edit: Rælingen ligger rett ved Lillestrøm, som ikke er så langt unna Oslo, sånn til info.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Ei venninne har en stor tattis som går fra hoftene opp langs hele siden opp til skuldrene. Hun har brukt 8 timer foreløpig, og da er bare halve fylt inn..det er litt pain, tror jeg. Hun sa de bare må stoppe etter et par-tre timer fordi kroppen støter fra seg blekket.

Lenke til kommentar
Ei venninne har en stor tattis som går fra hoftene opp langs hele siden opp til skuldrene. Hun har brukt 8 timer foreløpig, og da er bare halve fylt inn..det er litt pain, tror jeg. Hun sa de bare må stoppe etter et par-tre timer fordi kroppen støter fra seg blekket.

Spørs hudtype, jeg satt 10 timer med 15min. pause tilsammen.

Mistet heller ikke noe farge, et område ble det litt dårlig farge..men det er nesten i armhulen men tatovøren ble hoppende glad når han så hvor bra det grodde.

Så det varierer, men min hud suger omtrent til seg blekk sier de som jobber på meg:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hver sin smak, og jazz kan være så mye forskjellig også.

Sier du at Cab Calloway, Django Reinhardt, Jamie Cullum, Jan Erik Vold (ok, han leser diktene sine mens Jan Garbareks kvartett spiller til) og The Andrews Sisters bare er "rot og plagsomme vokalister som skal være overalt hele tiden?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...