Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

gonjimann: Nei, det gjer eg ikkje, du manglar det i så fall like mykje som meg, du skriv jo berre drit til meg uansett kva eg seier!

schjellin: javel? kva skal eg "slutte" med, eg synes berre det var litt dobbeltmoralskt av Stonemeister og klage så jævlig mykje på meg så skriv han så dårleg sjølve€!

Stonemeister: OK, kan eg spørre deg og Eplefe spesielt då, kan dykk slutte å bruke så mykje ironi? Det er faktisk ikkje så lett å oppfatte alltid i skrivande form!!!! dykk klagar på at skrifta mi at det ikkje går an å fårstå den ,det er like vanskeleg å oppdage når det er ironi og ikkje! eg veit jo aldreg kva tid dykk meiner det og kva tid det er"ironi" eller kva dykk kallar det

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis folk irriterer seg så fælt over Schnells innlegg kan de jo bare bruke "ignore"-funksjonen. Verre er det vel ikke?

Jeg prøvde å få folk med meg når jeg gjorde det, men det er ingen vits i å ignorere en bruker når absolutt alle diskuterer den brukeren og siterer den.

Lenke til kommentar
gonjimann: Nei, det gjer eg ikkje, du manglar det i så fall like mykje som meg, du skriv jo berre drit til meg uansett kva eg seier!

Faktisk ikke. Jeg prøvde å være hyggelig med deg en kveld, men så sa du at jeg var teit, og da ombestemte jeg meg.

schjellin: javel? kva skal eg "slutte" med, eg synes berre det var litt dobbeltmoralskt av Stonemeister og klage så jævlig mykje på meg så skriv han så dårleg sjølve€!

Det var ment som ironi.

Lenke til kommentar

Bare slutt, jeg orker ikke å lese alle innleggen oppover her. men vær gang du er inne her, så blir det krangling.

Lenke til kommentar
Hvis folk irriterer seg så fælt over Schnells innlegg kan de jo bare bruke "ignore"-funksjonen. Verre er det vel ikke?
Helt korrekt. Hvis det irriterer dere så kraftig så trenger dere ikke å se innleggene til vedkommende.

En annen ting er at dere kaster bare ved på bålet når dere gang på gang på gang kommenterer feilene til personen.

Kan dere være så snill å komme dere over på et annet emne og la vedkommende være? Hvis dere har noe personlig å si til Schnells om holdningene hans så ta det via PM eller lignende for akkurat nå er det en hel mobb som kommeterer hvert eneste innlegg vedkommende gjør.

BYTT SAMTALEEMNE ER DERE SNILL

Lenke til kommentar

Kan noen gi meg den største versjonen av :roll: de har.

Jeg vil gjerne ha en så stor at den rettferdiggjør det jeg har i tankene.

Såikkebirilsittinnleggogjegadlyderalthansierfranåavværsågodtakkskalduha.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Helt korrekt. Hvis det irriterer dere så kraftig så trenger dere ikke å se innleggene til vedkommende.

En annen ting er at dere kaster bare ved på bålet når dere gang på gang på gang kommenterer feilene til personen.

Kan dere være så snill å komme dere over på et annet emne og la vedkommende være? Hvis dere har noe personlig å si til Schnells om holdningene hans så ta det via PM eller lignende for akkurat nå er det en hel mobb som kommeterer hvert eneste innlegg vedkommende gjør.

BYTT SAMTALEEMNE ER DERE SNILL

Har du ikke sett hvordan fyren svarer på PM?

Lenke til kommentar

Kattehuset om ti og en halv time. Jeg burde egentlig legge meg. Vi har 5 kattunger på 3-4 uker og en på 3,5 måneder, og jeg syntes de er noen rotete jævler og de klorer og biter for å leke og jeg får lyst til å ducttape dem til gulvet så de holder seg i ro mens jeg rydder. xD

Lenke til kommentar
Såikkebirilsittinnleggogjegadlyderalthansierfranåavværsågodtakkskalduha.
Arigato :)
Vi kan snakke om hvor sexy jeg er! :wee: (:wee: er min nye favoritt-smilie)
Hah...en sexy bøfjæring? Ikke narr meg til å le :wee:

Søndag. Siste dagen før det er pånn igjen med skole/jobb. Ender opp med at jeg sitter å gruer meg til imorgen, og ikke får nytet den siste helg-dagen. :(
Hva er det du gruer deg for da mann? Ikke gjort leksene dine?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...