Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) gonjimann: Nei, det gjer eg ikkje, du manglar det i så fall like mykje som meg, du skriv jo berre drit til meg uansett kva eg seier! schjellin: javel? kva skal eg "slutte" med, eg synes berre det var litt dobbeltmoralskt av Stonemeister og klage så jævlig mykje på meg så skriv han så dårleg sjølve€! Stonemeister: OK, kan eg spørre deg og Eplefe spesielt då, kan dykk slutte å bruke så mykje ironi? Det er faktisk ikkje så lett å oppfatte alltid i skrivande form!!!! dykk klagar på at skrifta mi at det ikkje går an å fårstå den ,det er like vanskeleg å oppdage når det er ironi og ikkje! eg veit jo aldreg kva tid dykk meiner det og kva tid det er"ironi" eller kva dykk kallar det Endret 27. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis folk irriterer seg så fælt over Schnells innlegg kan de jo bare bruke "ignore"-funksjonen. Verre er det vel ikke? Har prøvd det, men da sitter jeg resten av dagen og lurer på hva som står der, også ender det med at jeg fjerner den Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis folk irriterer seg så fælt over Schnells innlegg kan de jo bare bruke "ignore"-funksjonen. Verre er det vel ikke? Jeg prøvde å få folk med meg når jeg gjorde det, men det er ingen vits i å ignorere en bruker når absolutt alle diskuterer den brukeren og siterer den. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Og DU klagar på MEG! HAHA! Eg fatta ikkje eitt ord av den fyrste setningen! Schnell, tok du ikke den? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Schnell has got the power! ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 gonjimann: Nei, det gjer eg ikkje, du manglar det i så fall like mykje som meg, du skriv jo berre drit til meg uansett kva eg seier! Faktisk ikke. Jeg prøvde å være hyggelig med deg en kveld, men så sa du at jeg var teit, og da ombestemte jeg meg. schjellin: javel? kva skal eg "slutte" med, eg synes berre det var litt dobbeltmoralskt av Stonemeister og klage så jævlig mykje på meg så skriv han så dårleg sjølve€! Det var ment som ironi. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Enig i at vi har gått litt langt nå, men jeg vil bare få en ting klart... bah! glem det... jeg gir meg... *lufter hund* Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 gonjimann: Nei, det gjer eg ikkje, du manglar det i så fall like mykje som meg, du skriv jo berre drit til meg uansett kva eg seier! schjellin: javel? kva skal eg "slutte" med, eg synes berre det var litt dobbeltmoralskt av Stonemeister og klage så jævlig mykje på meg så skriv han så dårleg sjølve€! Bare slutt, jeg orker ikke å lese alle innleggen oppover her. men vær gang du er inne her, så blir det krangling. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis folk irriterer seg så fælt over Schnells innlegg kan de jo bare bruke "ignore"-funksjonen. Verre er det vel ikke?Helt korrekt. Hvis det irriterer dere så kraftig så trenger dere ikke å se innleggene til vedkommende. En annen ting er at dere kaster bare ved på bålet når dere gang på gang på gang kommenterer feilene til personen. Kan dere være så snill å komme dere over på et annet emne og la vedkommende være? Hvis dere har noe personlig å si til Schnells om holdningene hans så ta det via PM eller lignende for akkurat nå er det en hel mobb som kommeterer hvert eneste innlegg vedkommende gjør. BYTT SAMTALEEMNE ER DERE SNILL Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) schjellin: javel? kva skal eg "slutte" med, eg synes berre det var litt dobbeltmoralskt av Stonemeister og klage så jævlig mykje på meg så skriv han så dårleg sjølve€! Kan noen gi meg den største versjonen av de har. Jeg vil gjerne ha en så stor at den rettferdiggjør det jeg har i tankene. Såikkebirilsittinnleggogjegadlyderalthansierfranåavværsågodtakkskalduha. Endret 27. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Sorry b-real... Samtale-emne skiftes. Endret 27. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vi kan snakke om hvor sexy jeg er! ( er min nye favoritt-smilie) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 BYTT SAMTALEEMNE ER DERE SNILL Søndag. Siste dagen før det er pånn igjen med skole/jobb. Ender opp med at jeg sitter å gruer meg til imorgen, og ikke får nytet den siste helg-dagen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis folk irriterer seg så fælt over Schnells innlegg kan de jo bare bruke "ignore"-funksjonen. Verre er det vel ikke?Helt korrekt. Hvis det irriterer dere så kraftig så trenger dere ikke å se innleggene til vedkommende. En annen ting er at dere kaster bare ved på bålet når dere gang på gang på gang kommenterer feilene til personen. Kan dere være så snill å komme dere over på et annet emne og la vedkommende være? Hvis dere har noe personlig å si til Schnells om holdningene hans så ta det via PM eller lignende for akkurat nå er det en hel mobb som kommeterer hvert eneste innlegg vedkommende gjør. BYTT SAMTALEEMNE ER DERE SNILL Har du ikke sett hvordan fyren svarer på PM? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vi kan snakke om hvor sexy jeg er! ( er min nye favoritt-smilie) Nicket ditt = Win. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kattehuset om ti og en halv time. Jeg burde egentlig legge meg. Vi har 5 kattunger på 3-4 uker og en på 3,5 måneder, og jeg syntes de er noen rotete jævler og de klorer og biter for å leke og jeg får lyst til å ducttape dem til gulvet så de holder seg i ro mens jeg rydder. xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Såikkebirilsittinnleggogjegadlyderalthansierfranåavværsågodtakkskalduha.Arigato Vi kan snakke om hvor sexy jeg er! ( er min nye favoritt-smilie)Hah...en sexy bøfjæring? Ikke narr meg til å le Søndag. Siste dagen før det er pånn igjen med skole/jobb. Ender opp med at jeg sitter å gruer meg til imorgen, og ikke får nytet den siste helg-dagen. Hva er det du gruer deg for da mann? Ikke gjort leksene dine? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 eg synes synd på kattungen til kexxy sin avatar Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Vi kan snakke om hvor sexy jeg er! ( er min nye favoritt-smilie)Hah...en sexy bøfjæring? Ikke narr meg til å le Jaa, meg det btw: du er en fjært Schnell: hvorfor det? den koser seg jo ^^ Endret 27. januar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg