Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur. Jeg har en blå pil øverst i nettleseren, når jeg trykker på den så blir siden oppdatert Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vet ikke helt om jeg liker dette forumet lenger. Kanskje jeg skal gå en tur på skoene mine? Gjør det, du. Og så må du ta bilder så vi får se. Du må jo ha en helt utrolig teknikk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne, evt. bare har lillefingeren konsekvent hvilende på ctrl-knappen og det er null stress å presse den inn og fyre av en R samtidig. easy peasy. Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur. edit: Jeg føler på meg at noen misforsto denne Det ser mye kulere ut å kunne bruke tastaturet og faktisk gi faen i å bruke mus i det hele tatt. Plass .... Nettopp Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja forferdelig. "UT!" roper jeg, men det hjelper ikke ... Tror du trenger en heksedoktor som kan drive ham ut av deg. Det funker vel på samme vis som med demoner? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kibs: Det kan jo være at de rett og slett i har sko der og han har funnet et bilde av skoene og limt dem på noe papp og derfor går på dem Glemte du "kke"? Det kan hende. Høres ut som et fint sted å bo. Hysj på deg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur. Jeg har en blå pil øverst i nettleseren, når jeg trykker på den så blir siden oppdatert Ekstremt upraktisk å måtte dra musa opp dit hvert 10 sekund for å få med seg de 17 siste postene eller? edit: Leif var innom denne posten og Endret 8. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kan dere som har diskusjonen om å gå på/i/mellom/gjennom/med/WHATEVER-skoene slutte? Jeg får vondt av all latteren Endret 8. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vet ikke helt om jeg liker dette forumet lenger. Kanskje jeg skal gå en tur på skoene mine? Gjør det, du. Og så må du ta bilder så vi får se. Du må jo ha en helt utrolig teknikk. Ja, det gleder jeg meg til å se Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne: Har du tenkt på at navnet ditt kan virke litt veldig jentete? Mulig det bare er jeg som oppfatter det sånn, men jeg gjør nå en gang det. Bare et lite tips (: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hysj på deg Bare godt å se at Totninger har godt minne og husker alle bokstavene i ordene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ELO - Mr. Blue Sky er en ganske nice sang. Kan være fordi den minner fælt om The Hoosiers - Goodbye Mr. A og jeg har den på hjernen, men... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan dere som har diskusjonen om å gå på/i/mellom/gjennom/med/WHATEVER-skoene slutte? Jeg får vondt av all latteren Ler du av meg? Dust. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) snakkes =D =D. Men eh, det er jo gå med sko på beina da. OH NO! I didn't. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ekstremt upraktisk å måtte dra musa opp dit hvert 10 sekund for å få med seg de 17 siste postene eller? Jeg har en logitech mx518. Den har en knapp på toppen som jeg har tilordnet til F5. Da slipper jeg å bevege musa for å refreshe noen sider Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, det gleder jeg meg til å se Vi, mener du vel. Eller teller vi som ett? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne høres ut som bandnavnet til en heit metallerjente. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 snakkes =D =D. Men eh, det er jo gå med sko på beina da. OH NO! I didn't. Ja, og hvis du forkorter det så blir det "å gå på sko" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hysj på deg Bare godt å se at Totninger har godt minne og husker alle bokstavene i ordene. Jasså, skal du la dette bli en totning sak? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne: Har du tenkt på at navnet ditt kan virke litt veldig jentete? Mulig det bare er jeg som oppfatter det sånn, men jeg gjør nå en gang det. Bare et lite tips (: Å, var det gutt? Oops .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg