Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spotify er ræl. Hva i helvete skal jeg spre lister over musikken jeg hører på for å få godkjennelse på "min gode smak" fra folk jeg ikke kjenner? Hæ?

Det har ikke noe med godkjennelse å gjøre. Det har bare noe med å dele musikk å gjøre.

Det handler jo ikke om å spre spillelistene sine, det handler vel egentlig om tiljegelighet :)

Lenke til kommentar
Haha, i ellevetiden syklet jeg til en klassekamerat for å låne printeren hans, og på vei dit lå det et par og pulte i gata, med kjønnsorganene godt synlig. Ja, på en liten gressflekk rett ved siden av veien, lå det to folk og pulte. Paradoksalt nok så ble jeg ikke overrasket, men det som er enda merkeligere er at fyren (lå nederst, ansiktet ut mot veien) så ut til å bli det.

ok

Føler du deg truffet? ^^

Det handler jo ikke om å spre spillelistene sine, det handler vel egentlig om tiljegelighet :)

I dette tilfellet var det 'å spre spillelister' som var poenget. Og ja, tiljengelighet er jo så klart et nøkkelord her. Poenget mitt var bare at det ikke har noe med å bli godkjent å gjøre :p

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg skal kjøpe is seinere i dag. Pusen min skal få softis når hun er ferdig med eksamen. Sånn for å feire.

Mangler bare klamydia nå Lars..

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...