Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da var det enda en dag med skole der vi sikkert bare blir å sitte å se i veggen igjen "/ De klager på at de ikke får lov å gi oss fri! Alle andre skoler gjør jo det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Svært få skoler gir fri nå.. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Mornings! Kosedag i dag Tok på meg T-shorta jeg og en venn designa for å promotere nettsia "vår" Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da var det enda en dag med skole der vi sikkert bare blir å sitte å se i veggen igjen "/ De klager på at de ikke får lov å gi oss fri! Alle andre skoler gjør jo det! Har sett på veggene i 2 uker nå. Nå skal nå karakterene være satt, så jeg tar meg fri til sommerferien. (nesten) Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 HELL YEAH! More like.. *fnis* Å være dagenderpå-full og bare sovet 3 timer = en slags rar overtrøtt. Burde nok egentlig ikke kjørt til jobb idag. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Død over sukkerposer. Nå orker jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Død over sukkerposer. Nå orker jeg ikke mer. *Kaste sukkerpose på deg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Død over sukkerposer. Nå orker jeg ikke mer. Fint for deg Endret 12. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Død over sukkerposer. Nå orker jeg ikke mer. *Kaste sukkerpose på deg* Hehehe. Du er artig. Jeg er så møkkalei de sukkerposene nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Død over sukkerposer. Nå orker jeg ikke mer. *Kaste sukkerpose på deg* Hehehe. Du er artig. Jeg er så møkkalei de sukkerposene nå Synes du har holdt på med det i et halvt år elns.! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Omg, fikk bare 1500 kroner. Åssen i helvete mener fylket at det skal holde i 40 dager? >_< Nei, fuck heller. Har mistet all motivasjon. Jobb, privatliv = Failed. Jeg legger meg på pulten og sover og venter til telefonen har ladet ferdig og deretter skal jeg ikke gjøre en dritt i protest. Noen her har nummeret mitt om det skulle være noe. Endret 12. juni 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Død over sukkerposer. Nå orker jeg ikke mer. *Kaste sukkerpose på deg* Hehehe. Du er artig. Jeg er så møkkalei de sukkerposene nå Synes du har holdt på med det i et halvt år elns.! Ja, det er jo derfor jeg er lei Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Omg, fikk bare 1500 kroner. Åssen i helvete mener fylket at det skal holde i 40 dager? >_< De vil at du skal leve på nulder, first price og kutte røyk, snus og alkohol Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Omg, fikk bare 1500 kroner. Åssen i helvete mener fylket at det skal holde i 40 dager? >_< De vil at du skal leve på nulder, first price og kutte røyk, snus og alkohol Det forstår man at ikek fungerer. 1500 kroner = 37 kroner dagen. Hvilket ikke dekker en dritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Omg, fikk bare 1500 kroner. Åssen i helvete mener fylket at det skal holde i 40 dager? >_< Det er meningen at de skal knekke deg nå en gang for alle. Selv gjorde de et iherdig forsøk på meg også, samt hadde de avtalt med eksospotta på bilen min om at den skulle ryke akkurat nå. Men med filleslitte klær, blod på kragen og i munnviken står jeg fremdeles på butikktakket med flagget svaiende og roper "BRING IT ON MOTHERFUCKERS!" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Omg, fikk bare 1500 kroner. Åssen i helvete mener fylket at det skal holde i 40 dager? >_< De vil at du skal leve på nulder, first price og kutte røyk, snus og alkohol nulder høres vondt ut Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Omg, fikk bare 1500 kroner. Åssen i helvete mener fylket at det skal holde i 40 dager? >_< Det er meningen at de skal knekke deg nå en gang for alle. Selv gjorde de et iherdig forsøk på meg også, samt hadde de avtalt med eksospotta på bilen min om at den skulle ryke akkurat nå. Men med filleslitte klær, blod på kragen og i munnviken står jeg fremdeles på butikktakket med flagget svaiende og roper "BRING IT ON MOTHERFUCKERS!" Nå har jeg hatt nok motgang. Jeg har delt noe av det i deppetråden. Jeg gir snart opp det lille jeg har av livsglede -_-" Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Men med filleslitte klær, blod på kragen og i munnviken står jeg fremdeles på butikktakket med flagget svaiende og roper "BRING IT ON MOTHERFUCKERS!" No offence, men eg trur du har sett ein actionfilm for mykje. Om mitt liv var ein film, er det i same gata som "A beautiful mind", der eg er ektefellen til den sinnsjuke. Men i mitt tilfelle er ikkje den sjuke eit matematisk geni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg