Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nevn en så kan jeg strekke meg i pris. Noe om en 18 år gammel something på s tror jeg var nevnt i whiskey tråden

Glenfiddich. Du får de billigste 12yo ned mot 400, men jeg sverger til 18yo selv. Alternativt er jo Famous Grouse en standard for nybegynnere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nevn en så kan jeg strekke meg i pris. Noe om en 18 år gammel something på s tror jeg var nevnt i whiskey tråden
Caol Ila 12 eller 18 er god.

Glenfiddich er et annet alternativ.

Vil du ha en blended så er Snow Grouse (en Famous Grouse-variant) noe jeg tror du hadde likt, men den er jeg usikker på om er kommet til Norge enda

YAY ! Kjøpt nytt objektiv idag :D
Tell me more! Tell me more!
Lenke til kommentar

Haha, i ellevetiden syklet jeg til en klassekamerat for å låne printeren hans, og på vei dit lå det et par og pulte i gata, med kjønnsorganene godt synlig. Ja, på en liten gressflekk rett mellom veien og et gamlehjem lå det to folk og pulte i en tett bebygd gate. Paradoksalt nok så ble jeg ikke overrasket, men det som er enda merkeligere er at fyren (lå nederst, ansiktet ut mot veien) så ut til å bli det.

Endret av awkward
Lenke til kommentar
Tror jeg går for en Glenfiddich caoran reserve 12 years old. Høres interesant ut.
Bare ikke drikk whisky hvis du egentlig ikke liker det. Da kan du heller gi den til meg. :p

Haha, i ellevetiden syklet jeg til en klassekamerat for å låne printeren hans, og på vei dit lå det et par og pulte i gata, med kjønnsorganene godt synlig. Ja, på en liten gressflekk rett ved siden av veien, lå det to folk og pulte. Paradoksalt nok så ble jeg ikke overrasket, men det som er enda merkeligere er at fyren (lå nederst, ansiktet ut mot veien) så ut til å bli det.

ok

Lenke til kommentar
Haha, i ellevetiden syklet jeg til en klassekamerat for å låne printeren hans, og på vei dit lå det et par og pulte i gata, med kjønnsorganene godt synlig. Ja, på en liten gressflekk rett mellom veien og et gamlehjem lå det to folk og pulte i en tett bebygd gate. Paradoksalt nok så ble jeg ikke overrasket, men det som er enda merkeligere er at fyren (lå nederst, ansiktet ut mot veien) så ut til å bli det.

Da har du et minne du kan kose deg til :!:

Lenke til kommentar

Jeg digger whiskey jeg, men er ikke så godt kjent med de som med vin og vodka. Kjøpte Jack Daniels en gang, så vil ikke gå på den feilen en gang til.

Edit. Natta pedersen :fun: :fun:

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Med andre ord. Ha en fin kveld folks =)

husk prevensjon.

Ikke faen om snabelen min skal måtte kveles i et syltynt lag med gummi. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Kondom er som å spise twist med papiret på... Dessuten har hu besøk av en viss tante, så det ble pent og pyntelig med hendene over dyna. ^^,

God morgen forresten folkens.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...