Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom på at jeg har bestilt billett, og kjøper jeg med ny tid må det går utover drikke budsjettet mitt. Men det er jo fullt mulig for dere da mange vil komme fra trondheim osv med tog

Kan jo ha forumtreff på hove, eller, samling.

Lenke til kommentar
Jeg elsker å være full. Driter meg alltid ut, og det er like morsomt hver gang. Nesten.

Sees på Roskilde.

Det gjør vi! Skal prøve å oppføre meg. :wee:

Adrian: Jeg legger meg nå, jobber dobbelt skift i morra.

Natta, smårips.

Lenke til kommentar
Hupps, der kræsja akkurat 2 biler rett utafor vinduet mitt, gitt...screech PANG sa det. De fikk visst bare bungla bilene sine litt. Ingen dødsulykke. Faen som jeg skvatt.
Husker fattern satt og så på motorsykkel-løp på Eurosport. Samtidig som en kjørte ut på TVen så kom det et digert brak fra utsiden. En motorsyklist kræsja i fronten på den parkerte bilen hans.
Lenke til kommentar

Jeg ser på futurama, minner meg om barndommen min. Føler meg ung når jeg har vokst opp til futurama.

Og kunne du hjulpet meg ut Lars?

Ayayay! Har helt glemt det, trenger en god og rimelig whiskey til i morgen, maks 300. Noe for en nybegynner. Har ingen peiling på whiskey. Så om noen kunne sagt en fin og myk en? Ikke for mye røyke smak.

Lenke til kommentar

Fy faen, jeg trodde jeg skulle bli gal på toget i dag. Fulle kjerringer i 50-årene som ropte og skålte og oppførte seg på en måte som hadde fått dem kasta av toget om de var tenåringer. De skulle selvsagt helt til Myrdal. Hadde jeg ikke hat musikk og ørepropper så hadde jeg tilta. Folk forlot vogna fordi de ikke orka bråket lenger.

Og kunne du hjulpet meg ut Lars?

Ayayay! Har helt glemt det, trenger en god og rimelig whiskey til i morgen, maks 300. Noe for en nybegynner. Har ingen peiling på whiskey. Så om noen kunne sagt en fin og myk en? Ikke for mye røyke smak.

orker ikke begynne å sjekke priser nå.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...