Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kan ikke noen/noe finne noe å hate med meg? jeg vil også krangle

:happy:

Ikke "med", det heter "hate ved meg". ;-)

Når det er sagt vet jeg ikke hva jeg skulle hate ved deg. Du er en forumbruker med dine positive og negative sider. Har vel egentlig ikke lagt merke til de negative, men de finnes nok. Nicket ditt f. eks er ikke det vakreste i verden. Litt "fjortis-følelse" over det. Men avataren din er elskbar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en forskjell på å gi konstruktive råd og ren personuthenging. Jeg håper dere andre ser denne forskjellen, hvis ikke blir jeg bekymret. Jeg som trodde janteloven stod sterkt i Norge. Her på forumet er folk så elitistiske som bare det. Nåvel, jeg skal ikke sitte her og holde en lang moralpreken, det har vi andre til. Schnell må få lov til å skrive på begge målformer om han vil, men valget om å ikke "gidde" å skrive godt norskt forstår jeg ikke. Det er hans valg, og det er det ingenting vi kan gjøre med.

Mang en bruker har blitt overtalt til å forbedre seg i SO, forumkafeen kan da ha samme innvirkning på folk. Det er ikke at han skriver så forferdelig dårlig som er problemet, problemet er at han gjør det med overlegg, og generelt sett den utrolig arrogante innstillingen hans som framprovoserer arrogansen og ikke minst irritasjonen i alle oss andre.

Endret av gonjimann
Lenke til kommentar
Æjhg sneys de æhr er ditrltet å eles ægj møøø.
Liar! Du syntes ikke bare det var vanskelig å lese, du syntes det var vanskelig å skrive og. :(

Jeg tror jeg skal begynne å skrive dikt på dialekt. Bare for å irritere på meg omverdenen, og hate mitt eget arbeid.

Lenke til kommentar
Kan ikke noen/noe finne noe å hate med meg? jeg vil også krangle

:happy:

Ikke "med", det heter "hate ved meg". ;-)

Når det er sagt vet jeg ikke hva jeg skulle hate ved deg. Du er en forumbruker med dine positive og negative sider. Har vel egentlig ikke lagt merke til de negative, men de finnes nok. Nicket ditt f. eks er ikke det vakreste i verden. Litt "fjortis-følelse" over det. Men avataren din er elskbar.

Når sant skal sies så var jeg vel i "fjortiss" alderen når jeg lagde brukeren :p

Lenke til kommentar
Nå ber jeg dere pent om å ta det to hakk ned og ikke drive å fyre opp under krangler og slikt.

En kommer ingen vei med å drive å hakke/pirke på folk hele tida.

Kjære deg, se på hva fyren skriver. Det er hverken meningene hans eller skriveferdighetene hans som provoserer folk, det er holdningene.

Endret av gonjimann
Lenke til kommentar
Nå ber jeg dere pent om å ta det to hakk ned og ikke drive å fyre opp under krangler og slikt.

Hør hør! Er det en vei man kommer langt er det med respekt, medfølelse og folkeskikk. Samt litt IQ og EQ, men men.

Lenke til kommentar

Selv om ikke alle synes det er det lett, og det er det viktigste.

Edit: Måtte rette på noe som ikke var feil nok.

Edit2: Det var forumet som gjorde j g til jeg. Drittforum.

Og DU klagar på MEG! HAHA! Eg fatta ikkje eitt ord av den fyrste setningen!

Lenke til kommentar
Liar! Du syntes ikke bare det var vanskelig å lese, du syntes det var vanskelig å skrive og. :(

Det stemmer. Jeg brukte lang tid på å klekke ut noe som var så utenfor normene at... at... jeg ikke gidder å bruke like lang tid på å klekke ut noe som viser hvor veldig lang tid jeg brukte.

Lenke til kommentar

Ironi, korr?

(korr=hvor)

Lenke til kommentar

Kan du slutte nå? Vær så snill. Begynner og bli temmelig lei av deg nå!.

Lenke til kommentar
Er det egentlig NOEN brukere her på forumet (bortsett fra Rasch) du IKKE hater NOE ved? :roll:

Ja faktisk, eg veit ikkje om eg skal navngi (er det lov?) men det er MANGEN eg likar, mangen eg har eitt likegyldeg forhold til og ganske mangen eg mislik meiningane til.

Lenke til kommentar

Hør hør! Er det en vei man kommer langt er det med respekt, medfølelse og folkeskikk. Samt litt IQ og EQ, men men.

Vel, Schnell mangler respekt, folkeskikk (se loggen til Eplefe) og EQ.

Lenke til kommentar

Les de andre så skjønner du kanskje hvorfor.

Hint: Min gode venn Ironi som du møtte for noen timer siden.

Lenke til kommentar
Er det egentlig NOEN brukere her på forumet (bortsett fra Rasch) du IKKE hater NOE ved? :roll:

Ja faktisk, eg veit ikkje om eg skal navngi (er det lov?) men det er MANGEN eg likar, mangen eg har eitt likegyldeg forhold til og ganske mangen eg mislik meiningane til.

Hvordan i all verden kan du mislike meningene til folk?

Lenke til kommentar

Hvis folk irriterer seg så fælt over Schnells innlegg kan de jo bare bruke "ignore"-funksjonen. Verre er det vel ikke? Funksjonen er der av en grunn. Joda, det er irriterende å "miste" konteksten i en diskusjon. For Uelands skyld, få litt forstand inn i denne situasjonen!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...