:---{D Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 PS: andre gangen jeg kommer på jobb (og forumet) etter et par pils. Noen som som husker forrige gang? : DVeldig godt/dårlig. Kommer ann på hvordan du ser på det! Var du her da? Endte opp med å få banna halve DNFK. Historier ass. Det får'n si. Tanke: Jeg hater folk som sier "det er så typisk meg" med en fnisete stemme. Jeg begynner å anse deg som en meget oppmerksomhetssyk person Hvem her bryr seg ikke om oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, nei, fysj. Det er ille nok at de ikke har noen vitale artister som Led Z, men verre er at de har sånne stygge karaoke- eller 98's-MIDI-versjon av den. Eller ultimate synthesizer-hits eller noe annet crap. Enten får de ha originalen, en dårlig club remix fra i fjor eller ingenting... Jada, en musikktjeneste burde bestemme hvilken musikk som er "bra nok" og hva som ikke er. DET er en smart måte å drive business. Point taken, men en "Jonas' første keyboard - Jonas spiller Stairway to heaven på piano" duger bare ikke - på noen plan. Jeg håpte du oppfattet ironien i innlegget, poenget var jo selvfølgelig kun å kommentere de dårlige litt hjemmeinnspilte versjonene som finnes der... Mh? Man kan ikke kritisere kunst. Det bør du lære først som sist. Det er pandoras eske. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Bytex: Fordi det føles så godt. Jeg skraper til meg anerkjennelse der jeg kan. Jeg begynner å anse deg som en meget oppmerksomhetssyk person Jeg trenger ikke mye oppmerksomhet, bare kjærlighet. <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Smilefjes, dine forsøk på insults funker ikke. Skal man ha insults som virker, skriker man YOU ARE THE SON OF A THOUSAND FATHERS! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Var du her da? Endte opp med å få banna halve DNFK. Tenkte mer på da du, Jesper og jeg havna skulle ta et par pils på majorstua og endte opp med at du sjangla på jobb og Jesper og jeg dro videre og var lættis. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Bytex: Fordi det føles så godt. Jeg skraper til meg anerkjennelse der jeg kan. Jeg begynner å anse deg som en meget oppmerksomhetssyk person Jeg trenger ikke mye oppmerksomhet, bare kjærlighet. <3 Kjærlighet er da en form for oppmerksomhet... Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Man kan ikke kritisere kunst. Det bør du lære først som sist. Det er pandoras eske. Har du prøvd å åpne den da? For det må da være mulig å kunne separere kunst og musikk. Og man kan da vitterlig kritisere kunst. Man kan bare ikke syntes noe negativt om det... .. Jeg mener, det bør du lære. Først. Som sist. Endret 11. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Smilefjes, dine forsøk på insults funker ikke. Skal man ha insults som virker, skriker man YOU ARE THE SON OF A THOUSAND FATHERS! Jeg prøver ikke å komme med insults (eller fornærmelser som det heter på morsmålet ditt (antar jeg)). Jeg prøver bare å få deg til å innse at du ikke er åpen for nye ting, og at det er negativt. Tenkte mer på da du, Jesper og jeg havna skulle ta et par pils på majorstua og endte opp med at du sjangla på jobb og Jesper og jeg dro videre og var lættis. Sant det. Så deg og Jesper sprade rundt da jeg satt på trikken hjem. Dere så røffe ut! Endret 11. juni 2009 av :--}D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Sant det. Så deg og Jesper sprade rundt da jeg satt på trikken hjem. Dere så røffe ut!Fy faen, det var rare greier. "Skal vi ta en pils? Nei, vi blir fulle, 'a!" Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hater å være full. Driter meg alltid ut, men aldri så mye at det blir morsomt i etterkant, bare så mye at det blir ukomfortabelt :| Så jeg har slutta å gjøre det... Hvilket fører til at jeg tåler alkohol så dårlig at jeg blir dritings etter fire pils Rinse/repeat. Man kan ikke kritisere kunst. Det bør du lære først som sist. Det er pandoras eske. Har du prøvd å åpne den da? For det må da være mulig å kunne separere kunst og musikk. Og man kan da vitterlig kritisere kunst. Man kan bare ikke syntes noe negativt om det... .. Jeg mener, det bør du lære. Først. Som sist. Sorry, ikke peil på hva du prater om. Musikk er en kunst, og hvis man kritiserer den vil man uansett irritere noen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Billig i drift da tofagerl. Er ikke så veldig fan av überfylla jeg heller. Mye koseligere når du faktisk er bevisst og husker hva du spiste til frokost. Både da og dagen etter. EDIT: Jada, men Jonas får tåle litt kritikk når han spiller så dårlig. Uavhengig om det er kunst eller ei. Endret 11. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hater å være full. Driter meg alltid ut, men aldri så mye at det blir morsomt i etterkant, bare så mye at det blir ukomfortabelt :|Så jeg har slutta å gjøre det... Hvilket fører til at jeg tåler alkohol så dårlig at jeg blir dritings etter fire pils Rinse/repeat. Er det her snakk om 4 halvlitere eller 4 0,33 ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg elsker å være full. Driter meg alltid ut, og det er like morsomt hver gang. Nesten. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg elsker å være full. Driter meg alltid ut, og det er like morsomt hver gang. Nesten. Sees på Roskilde. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) yø Endret 28. oktober 2012 av Bango Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kommer ann på formen, men jeg drikker ikke 0,33. Drikker jeg øl er jeg som regel ute, så da går det jo i halvlitere. Og farten er viktig. Når jeg var 22 måtte jeg drikke kjapt for å få en buzz on. Nå må jeg ta en halvliter i halvtimen med et glass vann samtidig for å SLIPPE å bli full Age sucks. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg elsker å være full. Driter meg alltid ut, og det er like morsomt hver gang. Nesten. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Huff... Noen som føler dette går i farlig retning mot et forumtreff på et utested? Best jeg legger meg før jeg kommer med noen forslag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Sa noen forumtreff på et utested? Hvem lager tråd? Hehe, neida. Skal ikke se bort ifra at det blir noe etter fotballen i år, da Nå flyr jeg til sengs, for å nyte en fridag i morgen - blir herlig! Endret 11. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Vi bør ha forumfest i oslo den 20ende juni, da er jeg på vei til hove nemlig! Og jeg elsker å være full, klarer ikke bli full uten å drite meg ut. Og jeg liker det, jeg liker både oppmerksometen og etterfølgene. Im an attention whore. Og Ayayay! Har helt glemt det, trenger en god og rimelig whiskey til i morgen, maks 400. Noe for en nybegynner. Har ingen peiling på whiskey. Så om noen kunne sagt en fin og myk en? Ikke for mye røyke smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg