Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spotify er ræl. Hva i helvete skal jeg spre lister over musikken jeg hører på for å få godkjennelse på "min gode smak" fra folk jeg ikke kjenner? Hæ?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAAAHHAHAHHAHHAHHAA!

Takk for beviset. : )

PS: andre gangen jeg kommer på jobb (og forumet) etter et par pils. Noen som som husker forrige gang? : D

Edit: OH! Kom på at bytex er sjangerhore. Haha.

Endret av :--}D
Lenke til kommentar

Ja, nei, fysj. Det er ille nok at de ikke har noen vitale artister som Led Z, men verre er at de har sånne stygge karaoke- eller 98's-MIDI-versjon av den. Eller ultimate synthesizer-hits eller noe annet crap.

Enten får de ha originalen, en dårlig club remix fra i fjor eller ingenting...

EDIT: Spotify er først og fremst for meg en lettvint måte å finne og høre på enkeltsanger/ fragmenter av plater på. I stedet for å laste ned og styre/kjøpe kan man søke den opp og høre på den.

Selv om du ikke fikk key er den ikke dårlig... :roll:

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Ja, nei, fysj. Det er ille nok at de ikke har noen vitale artister som Led Z, men verre er at de har sånne stygge karaoke- eller 98's-MIDI-versjon av den. Eller ultimate synthesizer-hits eller noe annet crap.

Jada, en musikktjeneste burde bestemme hvilken musikk som er "bra nok" og hva som ikke er. DET er en smart måte å drive business.

Lenke til kommentar

Jada, en musikktjeneste burde bestemme hvilken musikk som er "bra nok" og hva som ikke er. DET er en smart måte å drive business.

Point taken, men en "Jonas' første keyboard - Jonas spiller Stairway to heaven på piano" duger bare ikke - på noen plan. Jeg håpte du oppfattet ironien i innlegget, poenget var jo selvfølgelig kun å kommentere de dårlige litt hjemmeinnspilte versjonene som finnes der...

Mh?

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...