Bango Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Du? Og jeg likte mye av det som er i god morgen listen din! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Du? Og jeg likte mye av det som er i god morgen listen din! Correctomundo. Og takk, det syns jeg er gøy! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Spotify er like tåpelig som fejsbukk. Jeg har talt. Morsomt at du ikke aner hva noe av det er. ;D @HB: God morgen liste? plx linx! Endret 11. juni 2009 av :--}D Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 http://open.spotify.com/user/odajeppesen/p...mgixCYQvADGSoq2 God morgen listen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Morsomt at du ikke aner hva noe av det er. ;D DET GJØR HAN VEL! VISST IKKE VILLE HANN IKKE PRATA OMM DET IKKESANT? DOMMEN.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 tofagerl, hadde det gjort oppgaven grusomt bra, hadde det vært Zappa og Beatles der. Bestikk de rette folka, Spotify, så skal jeg begynne å bruke deg Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Det er ikke oppgaven, det er innholdet Jeg snakker om interfacen. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Men zappa og beatles har jeg i winamp, switcher mellom spotify og winamp når jeg hører på musikk, ikke verre. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Skulle kommet en hybrid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Spotify er ræl. Hva i helvete skal jeg spre lister over musikken jeg hører på for å få godkjennelse på "min gode smak" fra folk jeg ikke kjenner? Hæ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 wat Jeg tror du mikser Spotify og... Ingenting. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Man deler de for å oppdage masse ny musikk. Siden jeg har fått spotify har samlingen min økt med over 10 000 sanger. Det er alt pga spotify. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Spotify er ræl. Hva i helvete skal jeg spre lister over musikken jeg hører på for å få godkjennelse på "min gode smak" fra folk jeg ikke kjenner? Hæ? HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAAAHHAHAHHAHHAHHAA! Takk for beviset. : ) PS: andre gangen jeg kommer på jobb (og forumet) etter et par pils. Noen som som husker forrige gang? : D Edit: OH! Kom på at bytex er sjangerhore. Haha. Endret 11. juni 2009 av :--}D Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Ja, nei, fysj. Det er ille nok at de ikke har noen vitale artister som Led Z, men verre er at de har sånne stygge karaoke- eller 98's-MIDI-versjon av den. Eller ultimate synthesizer-hits eller noe annet crap. Enten får de ha originalen, en dårlig club remix fra i fjor eller ingenting... EDIT: Spotify er først og fremst for meg en lettvint måte å finne og høre på enkeltsanger/ fragmenter av plater på. I stedet for å laste ned og styre/kjøpe kan man søke den opp og høre på den. Selv om du ikke fikk key er den ikke dårlig... Endret 11. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, nei, fysj. Det er ille nok at de ikke har noen vitale artister som Led Z, men verre er at de har sånne stygge karaoke- eller 98's-MIDI-versjon av den. Eller ultimate synthesizer-hits eller noe annet crap. Enten får de ha originalen, en dårlig club remix fra i fjor eller ingenting... Jada, en musikktjeneste burde bestemme hvilken musikk som er "bra nok" og hva som ikke er. DET er en smart måte å drive business. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Spotify er ræl. Hva i helvete skal jeg spre lister over musikken jeg hører på for å få godkjennelse på "min gode smak" fra folk jeg ikke kjenner? Hæ?Uhm, det er veldig mye mer enn bare å spre lister. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Bytex: Fordi det føles så godt. Jeg skraper til meg anerkjennelse der jeg kan. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 PS: andre gangen jeg kommer på jobb (og forumet) etter et par pils. Noen som som husker forrige gang? : DVeldig godt/dårlig. Kommer ann på hvordan du ser på det! Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Ja, nei, fysj. Det er ille nok at de ikke har noen vitale artister som Led Z, men verre er at de har sånne stygge karaoke- eller 98's-MIDI-versjon av den. Eller ultimate synthesizer-hits eller noe annet crap. Enten får de ha originalen, en dårlig club remix fra i fjor eller ingenting... Jada, en musikktjeneste burde bestemme hvilken musikk som er "bra nok" og hva som ikke er. DET er en smart måte å drive business. Point taken, men en "Jonas' første keyboard - Jonas spiller Stairway to heaven på piano" duger bare ikke - på noen plan. Jeg håpte du oppfattet ironien i innlegget, poenget var jo selvfølgelig kun å kommentere de dårlige litt hjemmeinnspilte versjonene som finnes der... Mh? Endret 11. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Bytex: Fordi det føles så godt. Jeg skraper til meg anerkjennelse der jeg kan. Jeg begynner å anse deg som en meget oppmerksomhetssyk person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg