Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi er forresten venner på last'ern nå.

Du requesta det for lenge siden, men jeg logga ikke inn før nå. :wee:

Yessss.

Profilen din har muligheter til å bli kvalmere og mer rølpete, som min! :sweetrock'n'roll:

Ta mitt eksempel og take some HIGH VOLTAGE ROCK 'N ROLL!

Lenke til kommentar
I'm intrigued.

Liker du Rybakk?

Nei, ikke det nei? Fine greier!

en kompis og meg rava rundt på fylla rundt rockefeller sist lørdag. Da kom møtte vi nemlig på han. - Han skulle til en eller annen taxi. Vi stod og pissa og han sa "Hallo gutter!" og vi bare "VEKK MED DEG, FOR SVARTE FAEN! VI PISSER OG HAR IKKE TID TIL SPELLEMENN.".

Han så litt rart på oss og gikk videre.

Lenke til kommentar
I'm intrigued.

Liker du Rybakk?

Nei, ikke det nei? Fine greier!

en kompis og meg rava rundt på fylla rundt rockefeller sist lørdag. Da kom møtte vi nemlig på han. - Han skulle til en eller annen taxi. Vi stod og pissa og han sa "Hallo gutter!" og vi bare "VEKK MED DEG, FOR SVARTE FAEN! VI PISSER OG HAR IKKE TID TIL SPELLEMENN.".

Han så litt rart på oss og gikk videre.

NEIMEN. Så... fantastisk. <3

edge: Det har jeg ikke tenkt over. :wee:

Lenke til kommentar
Fejsbukk ekke tåpelig! Men Spotify trenger MYE mer musikk før jeg velger det alene over nedlasting.

Agreed, eller kjøp av CDer / vinyl og ripping.

Jeg ser på Spotify som jeg ser på bibliotek, greit nok for folk flest, men for samlere og folk som vil ha det tilgjengelig til en hver tid og til odel og eie, blir det ikke helt bra.

Jeg finner ca aldri de bøkene jeg vil ha på biblioteket (selv om de er norske), og jeg finner ca aldri sangene jeg er interessert i å høre på Spotify.

Lenke til kommentar

Hva faen har Spotify med Facebook å gjøre? Noe av det herligste med Spotify er jo nettopp det at de ikke gidder møkke med "social networking" og sånn piss. Programmet har en oppgave, og den gjør den GRUSOMT bra!

I motsetning til nesten hvert eneste program som følger med windows.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...