Mikkel™ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da har jeg jaggu rydda her også.Muttern ble sjokka da jeg frivillig henta støvsugeren og ikke bare sveipa over gulvet, men tok under hyller og inni kroker og drog frem skap og bord og hyller og støvsugde bak de og slikt. Samt at jeg har rydda i bokhyllene og kasta noen og tredve tomme vodka-flasker og gudene vet hvor mange tomme Red Bull-bokser fra mange år tilbake. Rydda her på Steinkjer? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da har jeg jaggu rydda her også.Muttern ble sjokka da jeg frivillig henta støvsugeren og ikke bare sveipa over gulvet, men tok under hyller og inni kroker og drog frem skap og bord og hyller og støvsugde bak de og slikt. Samt at jeg har rydda i bokhyllene og kasta noen og tredve tomme vodka-flasker og gudene vet hvor mange tomme Red Bull-bokser fra mange år tilbake. Imponerende. tenker hun ble glad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Yay! Her skal det stjeles bil! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da gikk jeg for å pante flasker! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da gikk jeg for å pante flasker! Fattigfrans! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er sikker på at i tillegg til å bli sjokkert, så ble hun nærmest rørt av lille smurfen sin som danset med støvsugeren. Yeah, tror jeg også. Da har jeg jaggu rydda her også.Muttern ble sjokka da jeg frivillig henta støvsugeren og ikke bare sveipa over gulvet, men tok under hyller og inni kroker og drog frem skap og bord og hyller og støvsugde bak de og slikt. Samt at jeg har rydda i bokhyllene og kasta noen og tredve tomme vodka-flasker og gudene vet hvor mange tomme Red Bull-bokser fra mange år tilbake. Rydda her på Steinkjer? Det gjorde jeg i hele går, vaska og skrubba og det hele. Gjorde så god jobb at jeg velfortjent kunne ta meg en date med kapteinen (Morgan, type mørk om noen lurte). Da har jeg jaggu rydda her også.Muttern ble sjokka da jeg frivillig henta støvsugeren og ikke bare sveipa over gulvet, men tok under hyller og inni kroker og drog frem skap og bord og hyller og støvsugde bak de og slikt. Samt at jeg har rydda i bokhyllene og kasta noen og tredve tomme vodka-flasker og gudene vet hvor mange tomme Red Bull-bokser fra mange år tilbake. Imponerende. tenker hun ble glad. Yeah. Hu ble det. Jeg må vanligvis bestikkes eller tvinges til sånt. Men siden scooteren min er død og ingen venner er hjemme, så har jegi kke noe annet å gjøre for å holde meg våken, så da ble det det letteste. Pappa sa han var stolt av meg og at nå var jeg endelig voksen. Var hyggelig å høre, selv om jeg ikke vil være voksen. Folk forventer ting av deg, at du følger med på nyheter og i aviser og sånt, på hva som skjer i verden eller sport eller andre kjedelige og uinteressante ting. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ikke om 20 min, da er jeg rik. Ikke panta på et par måneder, og jeg heller nedpå noen liter i løpet av den tida Tipper det er godt over 200 flasker i sekken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er så absolutt ikke fattigfrans å pante flasker. Jeg gjør det, selv om jeg ikke MÅ. (Så sant det er snakk om et større antall flasker.) Det er miljøvennlig, og en får litt penger utav det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hva faen ellers skal man gjøre med flaskene om man ikke panter dem da? Endret 11. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva faen ellers skal man gjøre med flaskene om man ikke panter dem da? Lage bong? Drikkeflaske på gymmen? Slå folk i hodet med dem? Lage møbler av dem? Mye man kan gjøre med tomgods Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Også kommer Odd Børretzen og synger at det føles så bra Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gi flaskene til Kiwimannen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Nei så visst faen. Gi dem til meg heller. Jeg finansierte første tvn min ved hjelp av ølflasker fra bestefar! Endret 11. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva faen ellers skal man gjøre med flaskene om man ikke panter dem da? Lage bong? Drikkeflaske på gymmen? Slå folk i hodet med dem? Lage møbler av dem? Mye man kan gjøre med tomgods thepiratebay.org last ned IQ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 thepiratebay.org last ned IQ Han ba meg komme med eksempler, det gjorde jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) IQ har ingen som helst med tomflasker å gjøre. De er en fyllt flaske med den mest dyrebare, røde vinen som er å oppdrive og som ikke passer til noe annet enn å bare nyyyte. edit: Nei faen nå tog eg an! edit2: Trur eg.. Endret 11. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Han ba meg komme med eksempler, det gjorde jeg okei da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Yay! Her skal det stjeles bil! HAHAHA, så bra Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 edit: Nei faen nå tog eg an! x plane. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg sitter her med ansiktsmaske på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg