Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det å søle dyrbar Cola på tastaturet sitt er så tåpelig. Klarer ikke du å holde glasset/flasken stående?

For min del var det en boks og jeg var litt ukontrollert i bevegelsene mine etter naturlige årsaker som blant annet lite søvn ;)

Pff, skaff dere alle episodene av Duck Tales og Gummie Bears. Der snakker vi BarneTV!

og ikke glem Gullars!

Eller postmann pat :p

Lenke til kommentar

Bompibjørnene hadde jeg masse episoder av på VHS når jeg var liten. Den norske dubbinga var faktisk bra på 80-tallet i motsetning til nå. Også hadde jeg noen episoder som var dubbet til dansk, men de hadde ikke fjerna stemmene under, bare redusert volumet masse så det ble sånn dobbel dubbing hele tiden på engelsk og dansk.

Duck Tales, ja..hadde noen sånne også. Bl.a. en der de skulle teste en ny jetmotor og mekaniker-løva ble hengende fast i den mens den brøt lydmuren på testfeltet. Fantastiske serier.

Men det er jo ikke bare nostalgi da, gummi bears fås jo kjøpt på DVD, sikkert duck tales også. Fant masse DVD på nettet engang jeg og lillesøster søkte.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bompibjørnene hadde jeg masse episoder av på VHS når jeg var liten. Den norske dubbinga var faktisk bra på 80-tallet i motsetning til nå. Også hadde jeg noen episoder som var dubbet til dansk, men de hadde ikke fjerna stemmene under, bare redusert volumet masse så det ble sånn dobbel dubbing hele tiden på engelsk og dansk.

har fortsatt VHS-tapene liggende i en bod en plass, tatt vare på takket være foreldrene mine. :)

Men foretrekker engelsk versjon for tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Flink du er... blir lei meg når jeg ser barne TV nå, Erling og Bernt i plastelina og nye stemmer, blir ikke det samme!

Barne TV er ikke hva det en gang var :(

Det ironiske er at hver eneste generasjon sier det samme..

Lenke til kommentar

Lillium: AAAh The tale of peter rabbit :D

Er da ikke så ille å søle cola, kan kjøpe nytt tastatur på elkjøp til et par hundrelapper. Hvis du ikke er av "jo større, jo bedre" mentaliteten som trenger 200 ekstra knapper, en halvmeter ekstra rom på hver side og lys i tastene, da.

Jeg for min del klarer meg flott med et lite logitech tastatur uten masse fjas på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...