Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

3...2...1... CLEAR!

*bdoink!*

Oooh. Hunderfossen høres koselig ut. ^^,

Gleder meg til å få unge, slik at jeg slipper å føle meg som en halvpedo fyr som går og loker i godtebutikken dersom jeg drar dit.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
3...2...1... CLEAR!

*bdoink!*

Oooh. Hunderfossen høres koselig ut. ^^,

Gleder meg til å få unge, slik at jeg slipper å føle meg som en halvpedo fyr som går og loker i godtebutikken dersom jeg drar dit.

He he. Jeg drar med meg en unge selv. Tremenningen min på 6. Teknisk sett slang jeg vel meg med på turen hu og søss har planlagt et par år. Egentlug sku typen til søss være med, men nå som det er slutt, fyller jeg rollen som mann og navigatør. Funker fett.

Det beste er at det ikke koster meg et rødt øre, og det er bra, for jeg er blakk som ei kjerkerotte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Må få med bilde av deg selv der du står på tåa til stortrollet og legge ut :D

Alltid en klassiker når folk er der. Men mistenker at en del har forandret seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Akkurat det var faktisk jeg også. En shitload med folk også husker jeg at jeg hadde så utrolig lyst til å være med å kjøre, men han kjørte så treigt at jeg ble bare skuffa, så det var like så greit at jeg ikke fikk sitte på.

Urelatert:

Lenke til kommentar

Hmm. Er det sånn at siste utbetaling fra lånekassen før sommeren var i forrige måned? Mener å ha lest noe om en utvidelse fra 10 til 11 måneder, men når trer det i kraft?

Uansett - akkurat nå har jeg akkurat nok til en halv tank bensin + leie fram til august. Smart å låne vekk alt for mye penger :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...