Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Slik at dere finner fram lappen igjen og begynner å lese på når dere får et par damebryster forran dere? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Pupper beveger seg på en morsom måte i takt med resten av kroppen. Slik at dere finner fram lappen igjen og begynner å lese på når dere får et par damebryster forran dere? Alltid like sjarmerende. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Slik at dere finner fram lappen igjen og begynner å lese på når dere får et par damebryster forran dere? Checklist ftw! Endret 11. juni 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gah, en time til toget går, jeg har pakka ned alt jeg skal ha med meg. KJEDER MEG! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gah, en time til toget går, jeg har pakka ned alt jeg skal ha med meg.KJEDER MEG! 40 min til jeg må gå. Sitter og venter på at tiden skal gå. Vurderer å spise en brødskive, men er litt kvalm. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Trøtt, bakfull og sulten. Jeg får gjort noe med en av tingene -_-" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg åt i sted, og har kasta all maten som går ut på dato mens jeg er borte, samt satt vinflaskene og foodprosessoren på rommet. Kan ikke låse leiligheta for naboene bruker fryseren vår siden de ikke har fryser selv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 <-- Click me! Old. Og hva er opp med den negative smilyen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Sperrer en brannmur eller noe ? Du vet at Spotify er portabelt? Kopier spotify.exe fra programmappa på en cd, usb-stick eller lignende lagringsmedium og kjør programmet. Joda, vet det er portabelt, og jeg får både installert det og kjørt det. Men en brannmur av et slag har det på block-listen sin. Selv om jeg skriver inn rett proxy og alt, så vil det ikke koble seg til :/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 <-- Click me! Old. Og hva er opp med den negative smilyen? Er bare oppgitt av alt det hysteriet om denne "mannen" som er en kvinne... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er bare oppgitt av alt det hysteriet om denne "mannen" som er en kvinne...Det er jeg enig i. Alt for mye oppstyr. Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å diskutere det en gang. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er bare oppgitt av alt det hysteriet om denne "mannen" som er en kvinne...Det er jeg enig i. Alt for mye oppstyr. Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å diskutere det en gang. Agree, skal vi sette punktum? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Done. ----- Faen! Jeg finner ikke eksterndisken! Skal på toget om et par timer. Hva i all verden skal jeg finne på i X antall timer hvis ikke jeg har noe å se på? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Done. ----- Faen! Jeg finner ikke eksterndisken! Skal på toget om et par timer. Hva i all verden skal jeg finne på i X antall timer hvis ikke jeg har noe å se på? Onanere på alle doene på toget Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Faen! Jeg finner ikke eksterndisken! Skal på toget om et par timer. Hva i all verden skal jeg finne på i X antall timer hvis ikke jeg har noe å se på? Se om du finne usb kabelen og følg den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Onanere på alle doene på toget Onani blir kjedelig i lengden. Spesielt når det er dama jeg skal ta toget til. Se om du finne usb kabelen og følg den Fant usb-kabelen. Fulgte den. Fant datamaskina mi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hva med å lete, i stedet for å sitte på forumet? ;P edit: Nei faen Endret 11. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg