Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Rasch: Eiinig! Eg tykkjer det er mykje betre å skive på min måte, eg forstår alt eg skriv men det er så mangen som klagar på meg og seier dei ikkje fattar, eg meiner det er dei som er dårleg å lese då og ikkje eg som er dårleg å skrive
Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på skrivingen din, jeg. Tenk på barna i Afrika som ikke kan lese en gang :( :( :( :(
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rasch: Eiinig! Eg tykkjer det er mykje betre å skive på min måte, eg forstår alt eg skriv men det er så mangen som klagar på meg og seier dei ikkje fattar, eg meiner det er dei som er dårleg å lese då og ikkje eg som er dårleg å skrive

jeg vet! :D jeg i motsetning til de fleste andre her leser det du skriver med et stort smil om munnen!

Amaagaawd. Hva er det med nymotens laptoper? Brenner meg i låret når jeg har den i lap'en jo! :(

Lenke til kommentar

Herregud! jeg føler at jeg blir direkte irritert av det du sier i noen av innleggene dine, schnell ...

Fy pokker! det koker over her snart..

du mener at du er feilfri og at det er alle andre det feiler noe med?

haha.. herregud altså.

skal ta meg et glass cola og noe sjokolade her før jeg sier noe jeg kommer til å angre på..

Endret av KexxY
Lenke til kommentar

Hva du mener er totalt irrelevant. Du skriver forferdelig dårlig. Det er mulig å forstå det du sier, men det krever faktisk ganske mye energi. Mye mer enn det ville tatt deg å rette det. Hvis du begynner å rette skrivefeilene dine så kanskje du slipper å ende opp som søppeltømmer

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på skrivingen din, jeg. Tenk på barna i Afrika som ikke kan lese en gang :( :( :( :(

For ein gongs skuld er eg 100 % einig :D

gonjimann: Eg skal ikkje bli søppeltømer, eg skal bli bonde! :D

Lenke til kommentar
Stort sett skal ikke utropstegn brukes.

Man kan vel si det samme om spørsmålstegn også. Stort sett, så lenge det ikke er en spørrende setning.

Det er en veldig stor forskjell. Utropstegn kan brukes etter veldig mange setninger, men skal i de aller, aller fleste tilfeller hvor det kan brukes, utelates. Bruk av utropstegn gjør i 90% av tilfellene av teksten blir mer tunglest.

Lenke til kommentar
Jeg, i motsetning til de fleste andre her, leser det du skriver med et stort smil om munnen!
:dremel:

Og hva får deg til å tro du er alene? :p

Slenger meg på jeg også, jeg storkoser meg når Schnell skriver noe. :love:

Noen som vil bli med meg ut og lufte bikkja mens vi samtidig tar en røyk? :(

Lenke til kommentar
Jeg, i motsetning til de fleste andre her, leser det du skriver med et stort smil om munnen!

Mahgawd, slutt å rett på Rasch, han skriver ihvertfall med korrekte ord.

Stort sett.

Uansett, rettskriving har ingenting å si på hvor (u)smart du er, en i klassen får 5,5 i snitt men skriver som en voldtatt flodhest.

Jeg føler meg smart når jeg retter på skrivingen hennes.

Lenke til kommentar
Stonemeister: OK, då misforsto eg men eg sa til noken her ein gong (hugsar ikkje kven) at eg hadde 6er i norsk, fordi eg vart så forbanna på ein som sat og påsto eg hadde dysleksi (det har eg ikkje), så berre sa eg at eg hadde 6 er.

Du er veldig flink til å etterape en som har dysleksi. Snakk om mangel på respekt for de som har dysleksi!

Lenke til kommentar

Kexxy: Nei nei, eg seier ikkje eg er perfekt og at det er feil med alle andre, men når det gjeld skrivinga mi så fattar eg ikkje kvifor folk har problemet med å lese det, eg tykkjer det er dritlett!! Men ser du ikkje at eg har bedra meg? Eg tek hensyn jo for faen når folk seier dei ikkje fattar! :mad:

Lenke til kommentar

Stort sett.

Uansett, rettskriving har ingenting å si på hvor (u)smart du er, en i klassen får 5,5 i snitt men skriver som en voldtatt flodhest.

Jeg føler meg smart når jeg retter på skrivingen hennes.

Du virker dum som et brød når du skriver så dårlig som Schnell. Og selv om du kan masse rart, så er det ingen som klarer å forstå hva det egentlig er du mener, og ingen kommer noensinne til å ta det du skriver seriøst. Det hjelper ikke å være smart hvis du ikke får det frem.

Lenke til kommentar
Tsktsk, jeg måtte bare. x)

Det var bare. Så underholdende. Når han forsvarte ham og sånn. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...