Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=581597&hl= Feil! Riktig! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 But oh, too late. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 But oh, too late. You... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Vel, det er jo kjipt å legge seg å sove kl 09 på formiddagen etter nattskift, når sola står på fullt rett på vinduet og det er 20 grader ute. Blir fortsatt lys inne i leiligheten da. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Legge seg i kjeller da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er veldig takknemlig for at jeg kan sovne under alle omstendigheter. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er veldig takknemlig for at jeg kan sovne under alle omstendigheter. Jeg også. Har sovnet på et fjell, på harde benker, mens jeg spiste osv. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg sovna i er rom hvor folk satt og spilte gitar og sang... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er veldig takknemlig for at jeg kan sovne under alle omstendigheter. Jeg også. Har sovnet på et fjell, på harde benker, mens jeg spiste osv. Misunnelig på dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg sovnet en gang mens jeg sto å barberte meg. Jeg er glad jeg barberte meg med maskin, og ikke høvel. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 haah det er nesten litt for godt gjort til at det går ann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg tør skylde på at jeg var alt for trøtt. Så trøtt at jeg strengt talt ikke burde ha stått opp. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) det minner meg på at jeg burde barbere meg. kommer sikkert ikke til å gjøre det før om noen dager uansett har ukeskjegg nuh. Edit: ut å jogge! brb Endret 10. juni 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Humm, han som bodde i leiligheta mi før meg sovna i dusjen etter fylla på byen og oversvømte hele leiligheta (ja det rant ut under badedøra). Så hele gulvet var skiftet før jeg flyttet inn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Humm, han som bodde i leiligheta mi før meg sovna i dusjen etter fylla på byen og oversvømte hele leiligheta (ja det rant ut under badedøra). Så hele gulvet var skiftet før jeg flyttet inn Bra gjort. xD Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Føler det her blir ei knall helg altså. Skal til en kompis, å faktisk komme seg ut av huset. Så skal vi kanskje dra fram teltet å dra på campings, og det kan jo bli intressant. To tullinger ifra Bø på telttur, joda. Også blir det nok masse sykling rundt, midt på natta. ^^ Sitter og prater med ei søt jente ifra Sverige på msn, og hører på Toto - Africa. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Han våkna ikke selv, så vaktmesteren reagerte når det kom vann i taket hos ham. han bor rett under. (Blokk). Festlig å låse seg inn i andre sin leilighet for å se hva som foregår Han sa det har bodd narkoselgere her også, som ble kasta ut av borettslaget pga klager fra andre beboere om folk som hang rundt og ringte på hele døgnet. Også var det en gæern gammel dame borti gangen som sendte klager til styret på bråk i leilighetene, hun gikk rundt i gangene og lytta på dørene og rapporterte alt mulig hele dagen. Ringte til politiet så det var utrykning på falsk grunnlag også. Hun bor ikke her mere heller Endret 10. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 To tullinger ifra Bø på telttur Bø i Vesterollen eller Bø i Telemark Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 To tullinger ifra Bø på telttur Bø i Vesterollen eller Bø i Telemark Vesterålen, takk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 To tullinger ifra Bø på telttur Bø i Vesterollen eller Bø i Telemark Vesterålen, takk. Det var der ja visste egentlig at det kunne være leif der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg