Sitronsaft Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Om jeg gjør en jente gravid kommer jeg til å være så overbeskyttende for barnet at det vil gjøre at jeg går på veggen. Ville ikke latt moren gå i små gater eller gjennom dører og slikt uten at jeg hadde sjekket om det var noen potensiell fare for å få en bump borti magen først. Tvangstanker... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Neida, du har bare en følelse av at je...at noen kikker inn vinduet bak deg. Er ikke noe vindu bak meg.. Bare et klesskap og en stol. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Neida, du har bare en følelse av at je...at noen kikker inn vinduet bak deg. Er ikke noe vindu bak meg.. Bare et klesskap og en stol. Du vet det kan være hva som helst inni skapet sant? Jeg bare nevner i farten; busemannen, en random overgriper, Carl I. Hagen.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Neida, du har bare en følelse av at je...at noen kikker inn vinduet bak deg. Er ikke noe vindu bak meg.. Bare et klesskap og en stol. Ok, du busta meg. Jeg har ikke kommet ut av skapet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Så du står ikke lenge utenfor mitt vindu Lillium? Kan jeg ENDELIG ta opp persiennene? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Tusen takk binko! Da skal jeg oppsøke vedkommende snarest etter jeg fyller et nytt år! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg har ommøblert slik at vindu på rommet mitt er rett bak ryggen min når jeg sitter på PCen. Jeg er litt dum. Endret 10. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Så du står ikke lenge utenfor mitt vindu Lillium? Kan jeg ENDELIG ta opp persiennene? Heheheheh, ja bare ta de opp! >:3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Så du står ikke lenge utenfor mitt vindu Lillium? Kan jeg ENDELIG ta opp persiennene? Heheheheh, ja bare ta de opp! >:3 Endelig! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har ommøblert slik at vindu på rommet mitt er rett bak ryggen min når jeg sitter på PCen. Jeg er litt dum. Litt som deg nå? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har ommøblert slik at vindu på rommet mitt er rett bak ryggen min når jeg sitter på PCen. Jeg er litt dum. Litt som deg nå? Hehe ja, bare at det er noen meter over gulvet, så er det senga, så vinduet. Så ikke så nærme som på det bildet der (@ deg). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 skulle akkurat til å si at du kan trekke for gardina Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 På rommet mitt er pulten satt opp slikt at jeg får 19:00-sola rett på PC-skjermen. Ikke smart. Kan jo tilføye at det generelt sett er bedre å ikke ha et gjennomsiktig vindu så det er mulig å se reeettt på skjermen da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) skulle akkurat til å si at du kan trekke for gardina Den er trukket for as we speak. Pleier å ha den oppe mesteparten av dagen, men lukket om kvelden. Liker mørkt rom. Endret 10. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Persienne og tjukke svarte gardiner er et must i min leilighet, siden jeg jobber både dag, kveld og nattskift. Må ha det helt mørkt i rommet når jeg sover. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er som deg Bytex. Helt bekmørkt er best. Det som funker er slike selvlysende himmellegemer i taket, de er bare koselige. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Persienne og tjukke svarte gardiner er et must i min leilighet, siden jeg jobber både dag, kveld og nattskift. Må ha det helt mørkt i rommet når jeg sover. Sånn har pappa det også. Men han har spikret fast flere lag med gardiner utenpå hverandre på veggen også. Er så merkelig å sove der. Jeg er ikke vandt til å det like mørkt som i et mørkerom. e_e Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Kan noen linke til 'utblåsningstråden, supersinnaog irriterttråden hvor banning og allslags drit er lov'-tråden? Så sur nå at jeg bare finner fram til DNFK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=581597&hl= Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Kan noen linke til 'utblåsningstråden, supersinnaog irriterttråden hvor banning og allslags drit er lov'-tråden? Så sur nå at jeg bare finner fram til DNFK. Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg