Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) @ Flabba : HVA TROR DU? jeg har blødd fra kjønnsorganet i kveld! Endret 10. juni 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 @ Flabba : HVA TROR DU? jeg har blødd fra kjønnsorganet i kveld! Skjer ikke det sånn ca. månedlig for jenter? Eller er jeg helt på jordet nå.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 @ Flabba : HVA TROR DU? jeg har blødd fra kjønnsorganet i kveld! Sånn går det når man er femi og stusser busken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Så en videosnutt engang av en neddopa fyr som satt og skjærte seg i ballene med skalpell og bretta innholdet utover. Stakkars jævel når rusen gikk over sier nå jeg.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg syns lilla linser er veldig stilig da. Og du er jo sånn jentetype som kler det, tror jeg. Tenkte faktisk litt på lilla, ja. =D Tøsa: IKKE JEG HEHEH! Ehh...for de som ville vite det, host. Endret 10. juni 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Bra Hvordan går det med stefar, cola og hevn? @Flabba haha det ble en fin blanding med klipptopp tannborstehår, vann og mel blanding... @ Flabba : HVA TROR DU? jeg har blødd fra kjønnsorganet i kveld! :O aw... hva har du gjort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 @ Flabba : HVA TROR DU? jeg har blødd fra kjønnsorganet i kveld! Sånn går det når man er femi og stusser busken. PF, jeg er villig til å blø for skjønnheten Og hva er femi ved å ønske å ta seg bra ut for damene? Du mener du drar mer damer om du ikke er utseendebevisst? Latterlig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Så en videosnutt engang av en neddopa fyr som satt og skjærte seg i ballene med skalpell og bretta innholdet utover.Stakkars jævel når rusen gikk over sier nå jeg.. Høres ut som BME Pain Olympics. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 @ Flabba : HVA TROR DU? jeg har blødd fra kjønnsorganet i kveld! Sånn går det når man er femi og stusser busken. PF, jeg er villig til å blø for skjønnheten Og hva er femi ved å ønske å ta seg bra ut for damene? Du mener du drar mer damer om du ikke er utseendebevisst? Latterlig. aaaah i see... har det gått over da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Bra Hvordan går det med stefar, cola og hevn? @Flabba haha det ble en fin blanding med klipptopp tannborstehår, vann og mel blanding... @ Flabba : HVA TROR DU? jeg har blødd fra kjønnsorganet i kveld! :O aw... hva har du gjort? Jeg stusset hår med saks. I can haz trøst plz? Ja, går bra nå Endret 10. juni 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg stusset hår med saks. I can haz trøst plz?Håper du lærte noe av det. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Tøsa: IKKE JEG HEHEH! Ehh...for de som ville vite det, host. Gravid? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Bra Hvordan går det med stefar, cola og hevn? @Flabba haha det ble en fin blanding med klipptopp tannborstehår, vann og mel blanding... @ Flabba : HVA TROR DU? jeg har blødd fra kjønnsorganet i kveld! :O aw... hva har du gjort? Jeg stusset hår med saks. I can haz trøst plz? Ja, går bra nå aw... å jesus... fikk litt smålig ekkle og groteske bilder i hode som involverer MYE blod og kjønnsorgan. *trøste på* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Unngår man ikke besøk av tante rød ved å bruke p-piller, da? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Tror jeg ville følt det som om kjæresten min hadde blitt voldtatt eller noe slikt om jeg var så uheldig å skjære/stikke meg på pungen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Lars: Jeg er forsatt ung, så jeg lærer forsatt nye triks Flabba: *Like trøstepå'n* Er det ok at vi legger samtalen på is nå? Endret 10. juni 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Er ikke det andre saker du burde... "putte på is"? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Flabba: *Like trøstepå'n* Er det ok at vi legger samtalen på is nå? så bra=D aaaah is.. jeg har en 10pak med Yes is i fryseren... DIGG! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Kan jeg få en? (a) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg