Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Du er lang og trang? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Kan noen forklare hvorfor jenter fra årgang 94 liker meg Nei, jeg kan ikke finne noen grunn til at jenter skulle like deg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Kan noen forklare hvorfor jenter fra årgang 94 liker meg Du har kanksje samme IQ som de fleste jentene på den alderen? Likesinned? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Kan noen forklare hvorfor jenter fra årgang 94 liker meg Nei, jeg kan ikke finne noen grunn til at jenter skulle like deg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan noen forklare hvorfor jenter fra årgang 94 liker meg Du har kanksje samme IQ som de fleste jentene på den alderen? Likesinned? Dere er slemme mot meg Jeg sliter med at de jeg liker av egen årgang ikke liker meg Enda jeg er ganske voksen for alderen (Believe it or not) Så er det bare årgang 94 som liker meg...irriterende! Især siden folk erter meg med at jeg bare får meg yngre jenter når jeg først får meg dame : < Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Du er ikke voksen for alderen, du er ung for alderen når 94 liker deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Dere er slemme mot meg Den man elsker tukter man. Jeg sliter med at de jeg liker av egen årgang ikke liker meg Enda jeg er ganske voksen for alderen (Believe it or not) Så er det bare årgang 94 som liker meg...irriterende! Især siden folk erter meg med at jeg bare får meg yngre jenter når jeg først får meg dame : <Jenter i den alderen/din alder går gjerne etter gutter som er litt eldre enn seg selv. Er nok det som er forklaringa. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (...) Enda jeg er ganske voksen for alderen (...) Sier de alle, seriøst. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hadde du vært jente skulle du glatt fått tjent en tusenlapp Hahahaha. Tviler ikke. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Liste over henrettelsesmetoder Utrolig interessant. Min favoritt til nå er Messingoksen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 jeg er ikke voksen for alderen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jenter i den alderen/din alder går gjerne etter gutter som er litt eldre enn seg selv. Er nok det som er forklaringa. So true! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Liste over henrettelsesmetoder Utrolig interessant. Min favoritt til nå er Messingoksen. Jeg husker ikke hva de kalte metoden, men min favoritt er en annen. Du ville blitt hengt oppned med bena spredd. Så tok de en sånn tomanns-sag og begynte å sage seg nedover fra skrittet ditt. Fordi man var oppned så ville man hele tida ha blod til hjernen og man døde som regel ikke før saga nådde hjertet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Liste over henrettelsesmetoder Utrolig interessant. Min favoritt til nå er Messingoksen. Min favorittmetode er nok saging. Det var må være veldig, veldig, veldig vondt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg husker ikke hva de kalte metoden, men min favoritt er en annen. Du ville blitt hengt oppned med bena spredd. Så tok de en sånn tomanns-sag og begynte å sage seg nedover fra skrittet ditt. Fordi man var oppned så ville man hele tida ha blod til hjernen og man døde som regel ikke før saga nådde hjertet. Saging. Ganske spesielt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Liste over henrettelsesmetoder Utrolig interessant. Min favoritt til nå er Messingoksen. Jeg husker ikke hva de kalte metoden, men min favoritt er en annen. Du ville blitt hengt oppned med bena spredd. Så tok de en sånn tomanns-sag og begynte å sage seg nedover fra skrittet ditt. Fordi man var oppned så ville man hele tida ha blod til hjernen og man døde som regel ikke før saga nådde hjertet. Oisann, hehe. Akkurat den jeg postet bilde av. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Liste over henrettelsesmetoder Utrolig interessant. Min favoritt til nå er Messingoksen. Messingboksen var ille ja, og den Lars nevner var kanskje enda verre. Interessant å lese at Iron Maiden tok navnet sitt fra Jernjomfruen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Liste over henrettelsesmetoder Utrolig interessant. Min favoritt til nå er Messingoksen. Likte bambusmetoden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Kan noen forklare hvorfor jenter fra årgang 94 liker meg Snakker du med de tøsene enda? FUNFACT DNFK; Jeg klipte meg i ballesekken i dag, skulle stusse håret med saks, så blei jeg litt uoppmerksom. Veldig skummelt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Kan jo ikke LIKE en henrettelsesmetode? det blir litt absurd i mine øyne. At de er interessante ( skrives det sånn? ) er en annen ting. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Kan noen forklare hvorfor jenter fra årgang 94 liker meg Snakker du med de tøsene enda? Ikke de da Men sånn generelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg