Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen forklare hvorfor jenter fra årgang 94 liker meg :ermm:
Nei, jeg kan ikke finne noen grunn til at jenter skulle like deg.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease:

Du har kanksje samme IQ som de fleste jentene på den alderen? Likesinned? :new_woot:

Dere er slemme mot meg :cry:

Jeg sliter med at de jeg liker av egen årgang ikke liker meg :( Enda jeg er ganske voksen for alderen (Believe it or not) Så er det bare årgang 94 som liker meg...irriterende! Især siden folk erter meg med at jeg bare får meg yngre jenter når jeg først får meg dame : <

Lenke til kommentar
Dere er slemme mot meg :cry:
Den man elsker tukter man. ;)

Jeg sliter med at de jeg liker av egen årgang ikke liker meg :( Enda jeg er ganske voksen for alderen (Believe it or not) Så er det bare årgang 94 som liker meg...irriterende! Især siden folk erter meg med at jeg bare får meg yngre jenter når jeg først får meg dame : <
Jenter i den alderen/din alder går gjerne etter gutter som er litt eldre enn seg selv. Er nok det som er forklaringa.
Lenke til kommentar
Liste over henrettelsesmetoder

Utrolig interessant. Min favoritt til nå er Messingoksen.

Jeg husker ikke hva de kalte metoden, men min favoritt er en annen. Du ville blitt hengt oppned med bena spredd. Så tok de en sånn tomanns-sag og begynte å sage seg nedover fra skrittet ditt. Fordi man var oppned så ville man hele tida ha blod til hjernen og man døde som regel ikke før saga nådde hjertet.

Lenke til kommentar
Liste over henrettelsesmetoder

Utrolig interessant. Min favoritt til nå er Messingoksen.

Jeg husker ikke hva de kalte metoden, men min favoritt er en annen. Du ville blitt hengt oppned med bena spredd. Så tok de en sånn tomanns-sag og begynte å sage seg nedover fra skrittet ditt. Fordi man var oppned så ville man hele tida ha blod til hjernen og man døde som regel ikke før saga nådde hjertet.

Oisann, hehe. Akkurat den jeg postet bilde av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Snakker du med de tøsene enda? :p

FUNFACT DNFK; Jeg klipte meg i ballesekken i dag, skulle stusse håret med saks, så blei jeg litt uoppmerksom. Veldig skummelt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...