Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Søkte på jobb på bensinstasjon igår Håper på positiv feedbackm dog det er bare annenhver helg... men blir da kroner av det også ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Mange mennesker drikker også fordi det gir en behagelig ro til sjelen, samt at det smaker tilfredsstillende/godt. Altså det gir en viss eufori. Selv skjønner jeg meg ikke på folk som absolutt skal drikke kun for å bli dritings og menge seg inn med folk på fest. Klarer utmerket godt å kose meg med en pils eller to på en hvilken som helst annen hverdag uten at det måtte bli utagerende for den saks skyld Selvfølgelig. Men alkohol drikkes best sammen med andre, være det mørk rom, pils eller rusbrus. Uansett, alle her veit at Smurfen har et usunnt forhold til alkohol uansett, så det er vel egetlig ikke noen 'biggie'. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 og du kunne ikke hjulpet til med å vaske, fordi? Jeg er føkkings lat ? Hu jaga meg ut og ble sint da jeg spurte om jeg skulle hjelpe da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 hahah. veit at mamma blir veldig glad om jeg hjelper til med å vaske, lage mat osv. fadern og brodern er jo alt for late til å gidde å ta ut søpla en gang... Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Herlig, jeg får vite fag og tema til eksamen på fredag, men må jobbe hele fredag og hele lørdag. Sjefen har i tillegg gjort så jeg ikke får byttet med noen, pga ferie og diverse. Selv om hun visste jeg kom opp i eksamen denne helgen. HERRRRLIIIGGGG. (...) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jadda, jadda, jeg vet at du digger den derre "drite i alt som heter normer-greia", men det kan da ikke være spes. fett å drikke så tidlig på en onsdag, foran pc-en? Derfor håper jeg for hans skyld at han ikke gjør det ehm... jaok. Kan ikke skjønne hvorfor du skal svartmale det å ta seg en liten skvett med noe man liker. Han skriver jo ikke akkurat "ZOOOMG! Jge err spå flul!" At du mener at alkohol = fyll betyr ikke at det har noe med virkeligheten å gjøre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 hahah. veit at mamma blir veldig glad om jeg hjelper til med å vaske, lage mat osv.fadern og brodern er jo alt for late til å gidde å ta ut søpla en gang... Jada Det er nå så. Nå er det jo og skjeldent at mutra kommer hit da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 bor hjemme enn så lenge jeg da. brodern hakke flytta ut enda en gang, og han er 22. skal kanskje flytte til volda eller danmark til høsten da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg ser virkelig ikke problemet med å drikke alkohol på en vanlig ukedag. Det er ikke snakk om å drikke seg helt skitings, men å ta seg en skvett med noe en liker. Hadde jeg hatt øl her nå, og jeg hadde vært tørst hadde jeg hentet meg en. Fordi jeg liker øl, ikke fordi jeg har som mål å bli full. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Ja takk til mødre som kommer hjem til deg, lager middag, vasker opp, vasker huset og tar med seg gulrot kake ! Alt det der og spesielt inkludert gulrotkake er win! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jadda, jadda, jeg vet at du digger den derre "drite i alt som heter normer-greia", men det kan da ikke være spes. fett å drikke så tidlig på en onsdag, foran pc-en? Derfor håper jeg for hans skyld at han ikke gjør det ehm... jaok. Kan ikke skjønne hvorfor du skal svartmale det å ta seg en liten skvett med noe man liker. Han skriver jo ikke akkurat "ZOOOMG! Jge err spå flul!" At du mener at alkohol = fyll betyr ikke at det har noe med virkeligheten å gjøre. Pff, du vet det, og jeg vet det; rom smaker så drit at den eneste grunnen til å drikke det er for å bli full! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Gulrotkake er FUCKINGS win! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Pff, du vet det, og jeg vet det; rom smaker så drit at den eneste grunnen til å drikke det er for å bli full! At du ikke eier smak er heller ikke min feil. Jeg skal gi deg delvis rett. Det er mye rom jeg synes smaker forferdelig. Men mørk rom av typen Captain Morgan er ikke en av dem. Det er veldig godt. Kan sitte og nippe til et lite glass lenge. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) We've finally reached a agreement @Mikkelrev Endret 10. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Gulrotkake er FUCKINGS win! Helt enig, det er det beste av kake man kan få. Glassuren er himmelsk. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Gulrotkake er win uansett Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Gulrotkake foar teh people! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Er visst ikke så lurt å drikke 5 kopper kaffe... Besvimte nesten på oslo s, og var vært helt borte og skjelven på vei hjem. Jeg som vet at jeg er oversølsom for kaffe også... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Gi meg en god grunn for å gjøre noe du vet smerter? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Tits Specialforce... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg