Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Den der er genial, og blir desto mer genial når en har litt for mye innabords.

@ Sameboe: Gidder ikke anmelde det, siden jeg er en lat jævel, og det faktum at slike "firma" ikke varer lengre enn maks et år. De fleste kundene der har består av venner og bekjente.

Overlever ikke på sånt i lengden, med mindre de en kjenner er _særdeles_ festglade.

Lenke til kommentar
Den der er genial, og blir desto mer genial når en har litt for mye innabords.

@ Sameboe: Gidder ikke anmelde det, siden jeg er en lat jævel, og det faktum at slike "firma" ikke varer lengre enn maks et år. De fleste kundene der har består av venner og bekjente.

Overlever ikke på sånt i lengden, med mindre de en kjenner er _særdeles_ festglade.

Han mener han har en fetter i DNB (som han har sagt før har jobbet som security guard på Spektrum og masse annet) som ordner det økonomiske og at han har kontakter på Soundshop...Ja jøss (fyren er lysstløgner, bare sånn at dere vet det) Tror også "bedriften" dør ut!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hadde jeg hatt noe alkohol tilgjengelig i dag, er faren stor for at "jeg også hadde drukket meg full"... bare at jeg ikke har råd. "Jeg drikker fordi jeg ikke har penger, men jeg har ikke penger fordi jeg drikker"... åkei ikke akkurat meg, men i dag er det sånn :p

Lykke kan ikke kjøpes for penger my ass. Bekymringsløshet kan i alle fall kjøpes for penger.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
mMmm ... Mørk rom <3

Håper du mente "mørkt rom", og at du ikek sitter å dtikker brennevin kl. 19 en onsdags kveld!

Hva er galt med det?

Jadda, jadda, jeg vet at du digger den derre "drite i alt som heter normer-greia", men det kan da ikke være spes. fett å drikke så tidlig på en onsdag, foran pc-en?

Derfor håper jeg for hans skyld at han ikke gjør det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mange mennesker drikker også fordi det gir en behagelig ro til sjelen, samt at det smaker tilfredsstillende/godt. Altså det gir en viss eufori. Selv skjønner jeg meg ikke på folk som absolutt skal drikke kun for å bli dritings og menge seg inn med folk på fest. Klarer utmerket godt å kose meg med en pils eller to på en hvilken som helst annen hverdag uten at det måtte bli utagerende for den saks skyld ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...