Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk1z, jeg trenger noen meninger her :)

 

Jeg skal se en film i kveld, og jeg aner ikke hvilken jeg skal velge av de jeg har. Anbefalninger værsåsnill og ingen spoiling :thumbs:

 

The Departed, The Punisher, No Country For Old Men, Troy, Black Hawk Down, Enemy At The Gates, Tropic Thunder eller Firewall?

No country for old men :D

Lenke til kommentar
Ingen som kan ta nesodden ferja med meg fra Nesodden og følge meg til Oslo S klokka 23:00 fredag kveld? :wee:

Kunne godt tatt den med deg om jeg var i nærheten. Alltid hatt lyst til å dra til Nesodden.

 

Nesodden er skog, skog, skog skog og atter skog. Er du heldig ser du et hus. Og er du virkelig heldig ser du en av de innfødte.

 

De innfødte må du passe deg for, der er farlige.

Det er de innfødte jeg vil treffe. Vil se om stedet er slik jeg har innbilt meg det. Se om jeg ser noen rappere :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så du skal si til mor di: Møtt en fyr på nettet som kan beskytte meg mot andre fyrer?

Sure^^ Neida, men Stoler da på tøs vettu :p

 

Eventuelt må mutt ringe han og prate litt :!:

 

Ehm..

 

For å gjøre det klart. Jeg har ikke sagt ja til noe som helst.

 

 

Dog.. Det hadde passet godt med en voldtekt i helga kjenner jeg.. :ninja:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Haha. Jeg ler og jeg ler. :D

"Mamma, at, du må ringe og snakke med han jeg møtte på nettet, for da er det vel greit at jeg møter han vel? Han kan jo umulig gjøre noe galt når du har snakket med ham i telefonen."

 

Du, det er sånn jeg ble kjent med MSg :angry:

 

Neida :p Jeg hadde jo møtt han på et forumtreff på Peppes først

 

Spørsmål, vis dere skulle arrangere en fest med lys og lignende, ville dere bestilt herifra:

 

TRYKK HER!

 

Av prinsipp trykker jeg ikke på linker i DNFK lenger :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nei, ville ikke leid derfra.

 

Tviler på at den bedriften er lovlig overhodet.

Finner den ikke i brønnøysundregisteret, og det sier meg nok til at jeg skal holde meg langt unna.

Virker som en bedrift drevet fra gutterommet av en useriøs liten guttevalp.

Lenke til kommentar
Nei, ville ikke leid derfra.

 

Tviler på at den bedriften er lovlig overhodet.

Finner den ikke i brønnøysundregisteret, og det sier meg nok til at jeg skal holde meg langt unna.

Virker som en bedrift drevet fra gutterommet av en useriøs liten guttevalp.

Well...you got it right :thumbs:

 

Kan jo ta et sitat fra MSN samtale med han:

 

gidder ikek og betale skatt for og leier ut vett :p

 

Ergo ulovelig, bare anmeld han for min del, not my cup of tea lissom ^^,

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Yay! Denne dagen ble jo bare enda flottere. På vei hjem fra jobb hørte jeg et *klunk* fra bilen med påfølgende lyder som ville gjort en traktor misunnelig. Det viste seg at lydpotta hadde falt av og dermed bare hang og slang. Fikk kjørt meg av og skulle ringe naf som ikke kunne hjelpe, da medlemsavgiften ikke var betalt. Laster ingen, da dette er menneskelig å glemme, selv om det er foreldre. Fikk tak i en venn som kom og kunne konstatere ganske kjapt at det ikke kom til å falle av med mindre jeg kjørte på en humpete vei, så da kunne jeg omsider starte opp traktoren og kjøre hjem igjen. Så i morgen blir det stress med å få tak i verksted som kan fikse ny lydpotte asap, før bilen skal på eu-godkjenning på Fredagen. Men for å se lyst på det. Bakre potte er tydeligvis billigere å bytte enn det framre og midtre. Dessuten skal jeg klage på verkstedet som hadde bilen min for 3 måneder siden og "fiksa" frieksosen ved å bytte midtre del, men overså tydeligvis at festet til bakre var helt porøst... :wallbash: *pust*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...