Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ingen som kan ta nesodden ferja med meg fra Nesodden og følge meg til Oslo S klokka 23:00 fredag kveld? :wee:

 

Jeg bor i nærheten, og jeg har muligheten.

 

Men jeg vil ikke, jeg beveger meg ikke til nesodden med mindre det er høyst nødvendig.

 

På nesodden bor bare faenskap.

 

(Ja, jeg generaliserer alle nesoddinger)

Lenke til kommentar
Pff, det heter pumpen.

Har du ikke hørt pumpen bli sagt om rumpen før?

Det der er nok bare en talefeil.

Da er det veldig mange med den talefeilen.

Tror heller det er et dialekt-ord.

 

Gjessene i den norske dubben av Aristokattene sier "Pumpen opp!" når de skal dykke etter Thomas O'Malley - O'Malley, en bakgårdskatt når han ca drukner i elven fordi han ikke kan svømme.

Ofte hørt det av gamle damer fra Stavanger, Bergen, Oslo og Trondhjem.

Hørte det forleden i en eller annen film jeg så, husker ikke navnet på filmen, men "pumpen" om "rumpen" var det som satt igjen.

Lenke til kommentar

Folk1z, jeg trenger noen meninger her :)

 

Jeg skal se en film i kveld, og jeg aner ikke hvilken jeg skal velge av de jeg har. Anbefalninger værsåsnill og ingen spoiling :thumbs:

 

The Departed, The Punisher, No Country For Old Men, Troy, Black Hawk Down, Enemy At The Gates, Tropic Thunder eller Firewall?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ingen som kan ta nesodden ferja med meg fra Nesodden og følge meg til Oslo S klokka 23:00 fredag kveld? :wee:

Kunne godt tatt den med deg om jeg var i nærheten. Alltid hatt lyst til å dra til Nesodden.

 

Nesodden er skog, skog, skog skog og atter skog. Er du heldig ser du et hus. Og er du virkelig heldig ser du en av de innfødte.

 

De innfødte må du passe deg for, der er farlige.

Lenke til kommentar
Ingen som kan ta nesodden ferja med meg fra Nesodden og følge meg til Oslo S klokka 23:00 fredag kveld? :wee:

 

Jeg bor i nærheten, og jeg har muligheten.

 

Men jeg vil ikke, jeg beveger meg ikke til nesodden med mindre det er høyst nødvendig.

 

På nesodden bor bare faenskap.

 

(Ja, jeg generaliserer alle nesoddinger)

Åhh, kjip du er.

 

Fordi Alexander Rybak bor der trenger du ikke være så redd for å dra dit :!:

 

Øyyh, fetteren min er så absolutt ikke faenskap :p

Lenke til kommentar
Nesodden er skog, skog, skog skog og atter skog. Er du heldig ser du et hus. Og er du virkelig heldig ser du en av de innfødte.

 

De innfødte må du passe deg for, der er farlige.

Hvorfor slikt negativt syn på Nesodden?

 

Er da ikke så ille der, bor en del "kule" folk der da. Og såå mye skog er det ikke :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...