Schnell Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 eplefe: ja berre gjer det, det er du som dummar deg ut!! alle ser jo det ikkje er eg som skriv dei frekke teite tinga så Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg kan legge det ut igjen om noen savner det? xD Hit it. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 alle ser jo det ikkje er eg som skriv dei frekke teite tinga så Hmm... jeg må si meg uenig... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Fordi det sier mye mer om eleven enn et tall mellon 1 og 6 gjør Samtidig er det umulig å bruke (mappe)vurderingene i kvantitative sammenligninger som er halve ideen bak inntakskrav. ;-) Uten karakter-systemet hadde man fått store problemer med å sortere inne elever til videregående skoler, høyskoler og universiteter. Jeg er enig i at karaktersystemet har mangler, deriblant at det ikke viser kvaliteter en elev måtte ha. Men det er den eneste måten å sortere elever effektivt på, dessverre men sant. Endret 26. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Eplefe dummer seg kraftig ut og Schnell eier henne totalt, fordi Eplefe er usmart og frekk!!!!?!!?!!!!! :( :( Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Syntes ikke du tar i litt da, Eplefe? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Snorre ødelegger retorikken min. :< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Syntes ikke du tar i litt da, Eplefe?Niks. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva med en kombinasjon av de to tingene, hvor karakterene kommer først og den skriftlige vurderinga kommer som en backup om det er tvil om hvem som får plassen på skolen. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 *snip* Genialt! Dagens mest underholdende innlegg og vedlegg! :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Snorre ødelegger retorikken min. :< Gjør jeg? Vel, får vel beklage litt da. ;-) Jeg vet vel ikke bedre tenker jeg. Edit: Hadde en mektig feil i forrige innlegget der, men antar at folk tok poenget mitt. Endret 26. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Genialt! Dagens mest underholdende innlegg og vedlegg! :!:Those were the days. *sakn* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Syntes ikke du tar i litt da, Eplefe?Niks. Er den loggen fra PM eller noe? Edit: skulle lest mer enn en setning før jeg spurte! ^^ Endret 26. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 *snip* Genialt! Dagens mest underholdende innlegg og vedlegg! :!: i know fatter ikke eplefe gidder å dume seg ut med vilje lissom Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 'ffffffuck u :!: Gets me every time! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Syntes ikke du tar i litt da, Eplefe?Niks. Er den loggen fra PM eller noe?Korrekt. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 *snip* Genialt! Dagens mest underholdende innlegg og vedlegg! :!: i know fatter ikke eplefe gidder å dume seg ut med vilje lissom Haha! Dagens enda en gang! :!: Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) i know fatter ikke eplefe gidder å dume seg ut med vilje lissom hmm... nei, det var nok du som "dummet deg ut", og noe annet som var spesielt morsomt var jo at du byttet mellom nynorsk og bokmål. :!: EDIT: jeg leifet litt <..< Endret 26. januar 2008 av kenny- Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) darkubuster: yea!! red: eller kva meiner du?? kenny: kva er morosamt med det?? eg føretrekk og bruke begge skriftspråka me har i noreg Endret 26. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Snorre ødelegger retorikken min. :< Gjør jeg? Vel, får vel beklage litt da. ;-) Jeg vet vel ikke bedre tenker jeg. Edit: Hadde en mektig feil i forrige innlegget der, men antar at folk tok poenget mitt. Jeg hadde en slags vagt formulert plan om at han selv skulle få tenke seg frem til det du forklarte ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg