L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis du er en av de flere titalls selgere jeg har bedt stappe telefon røret opp i anu.. så beklager jeg det, Lars!Faktisk så traff jeg på forbausende få som var frekke eller uhøflige. Derimot så var det et par som ville gi meg guds velsignelse. Det var da jeg ble satt til å selge kristenblekka Magazinet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jobba som telefonselger en liten periode. Da ringte jeg opp Saddam Hussein. Han bor på Notodden. Hvis du er en av de flere titalls selgere jeg har bedt stappe telefon røret opp i anu.. så beklager jeg det, Lars! I second that! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Bestemor heter Signe Ellinor og farmor heter Kari Margrete. Ikke så heftige som deres. Nå ja. "Signe Ellinor" er relativt heftig. Mine besteforeldre het(er) Martha, Arthur, Liv og Enok (litt usikker på hvordan det siste skrives ...). Enok. Hmm. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har også en "tante tordis" som er søstra til bestefar. Er vel ikke så uvanlig. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hva synes dere om en mann som heter Alfhild? x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hovedgrunnen til at jeg aldri er stygg i munnen til telefonselgere, er at jeg faktisk vet at det er vanlige mennesker som sitter der og faktisk prøver å tjene til smør på brødet. Men det betyr ikke at jeg ikke tuller eller avviser de en del ganger. Men å avvise høffelig taper man lite til ingen ting på. edit: Alfhild er vel primært et herrenavn? Endret 10. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hva synes dere om en mann som heter Alfhild? x) Alfhild er da ett søtt damena.....en MANN? Det hørtes litt merkelig ut... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Synd på @sitronsaft Endret 10. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Det var jo veldig rart, søstra til mormor het Alfhild. Er vel ikke noe guttenavn det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hovedgrunnen til at jeg aldri er stygg i munnen til telefonselgere, er at jeg faktisk vet at det er vanlige mennesker som sitter der og faktisk prøver å tjene til smør på brødet. Men det betyr ikke at jeg ikke tuller eller avviser de en del ganger. Men å avvise høffelig taper man lite til ingen ting på.Å si at man bare skal fikse noe og be de vente for så å se hvor lenge de holder linja er en klassiker. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Høres rart ut å hete Alfhild Endret 10. juni 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Alfhild er et kvinnenavn med opprinnelse i norrøne alfr, «alv», og hildr, «slag, kamp». Den norrøne formen av navnet var Alfhildr med variantene Álfhildr og Alhildr. http://no.wikipedia.org/wiki/Alfhild Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Det å ringe noen med skjult id uten og si noe, det er svakt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Siden det er navnesnakk her må jeg bare få nevne at jeg var i barnedåp til en liten baby ved navn ----------------------- for noen måneder siden, så det var ikke bare den generasjonen som hadde det. Endret 11. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Lars has a -1 life Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Petrine alene = ok Sofie alene = ok Marie alene = ok Men alle tre samtidig = Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=Ola+...amp;x=0&y=0 i won Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Da stakk jeg og gjorde meg klar til match mot Sander i kveld. Sitte 2t +/- i bil hver vei for å spille(eller sitte på benken) i 2x45min KUNNE jeg faktisk vært foruten akkurat nå... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jan Johansen er vel det mest vanlige navnet i Norge. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Siden det er navnesnakk her må jeg bare få nevne at jeg var i barnedåp til en liten baby ved navn Petrine Sofie Marie for noen måneder siden, så det var ikke bare den generasjonen som hadde det. Hva med kongefamilien ^^ Jan Johansen er vel det mest vanlige navnet i Norge. Det programmet husker jeg! Lars has a -1 life Never question The Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg