Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvis du er en av de flere titalls selgere jeg har bedt stappe telefon røret opp i anu.. så beklager jeg det, Lars!
Faktisk så traff jeg på forbausende få som var frekke eller uhøflige. Derimot så var det et par som ville gi meg guds velsignelse. Det var da jeg ble satt til å selge kristenblekka Magazinet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Hovedgrunnen til at jeg aldri er stygg i munnen til telefonselgere, er at jeg faktisk vet at det er vanlige mennesker som sitter der og faktisk prøver å tjene til smør på brødet. Men det betyr ikke at jeg ikke tuller eller avviser de en del ganger. Men å avvise høffelig taper man lite til ingen ting på.

edit: Alfhild er vel primært et herrenavn? :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hovedgrunnen til at jeg aldri er stygg i munnen til telefonselgere, er at jeg faktisk vet at det er vanlige mennesker som sitter der og faktisk prøver å tjene til smør på brødet. Men det betyr ikke at jeg ikke tuller eller avviser de en del ganger. Men å avvise høffelig taper man lite til ingen ting på.
Å si at man bare skal fikse noe og be de vente for så å se hvor lenge de holder linja er en klassiker.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...