Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Farmor heter også Bjør, men vet ikke om hu har noe mellomnavn. Mormor het Eli, hadde heller ikke noe mellomnavn.

Morfar het Peder Gerhard og farfar heter Emil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, vi hadde ei jente i klassen i ungdomsskolen som het Bente Olaug. Astrid Alyssa har jeg også kjent ei jente som het.

Er vel flere uheldige etternavn der ute enn fornavn og mellomnavn. Når jeg jobbet i Telenor Mobil KS dukka det opp mange rare navn som man nesten måtte holde inne latteren når de ringte.

 

F.eks. en kar som het Max Eckel. Stakkars fyr. Per Ulven så vi også.

Lenke til kommentar
Tja, vi hadde ei jente i klassen i ungdomsskolen som het Bente Olaug. Astrid Alyssa har jeg også kjent ei jente som het.

Er vel flere uheldige etternavn der ute enn fornavn og mellomnavn. Når jeg jobbet i Telenor Mobil KS dukka det opp mange rare navn som man nesten måtte holde inne latteren når de ringte.

 

F.eks. en kar som het Max Eckel. Stakkars fyr. Per Ulven så vi også.

Jobba som telefonselger en liten periode. Da ringte jeg opp Saddam Hussein. Han bor på Notodden. :fun:

Lenke til kommentar
srriously lars?

ttly srsly lzm.

 

Ble sittende å prate litt med han. Han snakka kav norsk. Hussein er et veldig vanlig etternavn i Irak og han her flykta fra Irak en gang på begynnelsen av 80-tallet sammen med familien. Var bare tilfeldig at fornavnet var Saddam.

Lenke til kommentar
Ikke rart at det er flere som heter Saddam Hussein. I hvert fall Hussein. Masse utlendinger her som heter det.

 

Husker når jeg gikk på ungdomskolen at det var en som het Osama også. Men han bytta vel navn.

 

Kjenner en somalier som heter Hussein. Og så vet jeg av de 7 brødrene hans.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...