Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Farmor heter også Bjør, men vet ikke om hu har noe mellomnavn. Mormor het Eli, hadde heller ikke noe mellomnavn. Morfar het Peder Gerhard og farfar heter Emil. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mormora mi heter Alfhild Olga Hilda. Farmora mi heter Ingeborg Selma Else. Hah! De kunne virkelig velge navna på den tida. Bestemora mi heter Bjørg Haldis Oldemora mi hette Doro Nicoline Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Bestemor heter Signe Ellinor og farmor heter Kari Margrete. Ikke så heftige som deres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg skal bli rik, rik, rik! Jeg og en kompis har planer om å investere i aksjer. Det hadde jammen vært noe å tjent masse penger på det så tidlig i livet.Lykke til. Ikke bruk penger du ikke har råd til å tape. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tja, vi hadde ei jente i klassen i ungdomsskolen som het Bente Olaug. Astrid Alyssa har jeg også kjent ei jente som het. Er vel flere uheldige etternavn der ute enn fornavn og mellomnavn. Når jeg jobbet i Telenor Mobil KS dukka det opp mange rare navn som man nesten måtte holde inne latteren når de ringte. F.eks. en kar som het Max Eckel. Stakkars fyr. Per Ulven så vi også. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har failet med mine aksjer FAENS JÆVLA FINANSKRISE Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Bestemor heter Åse Tordis(wtf!) og Bestefar heter Ole Rasmus. Begge lever og er født på 20-tallet. Endret 10. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tja, vi hadde ei jente i klassen i ungdomsskolen som het Bente Olaug. Astrid Alyssa har jeg også kjent ei jente som het.Er vel flere uheldige etternavn der ute enn fornavn og mellomnavn. Når jeg jobbet i Telenor Mobil KS dukka det opp mange rare navn som man nesten måtte holde inne latteren når de ringte. F.eks. en kar som het Max Eckel. Stakkars fyr. Per Ulven så vi også. Jobba som telefonselger en liten periode. Da ringte jeg opp Saddam Hussein. Han bor på Notodden. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Oldefaren min het Johan Grini Kanskje noen innen trav kjenner igjen navnet srriously lars? Endret 10. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hurricane Gaysmiley Lol Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ikke rart at det er flere som heter Saddam Hussein. I hvert fall Hussein. Masse utlendinger her som heter det. Husker når jeg gikk på ungdomskolen at det var en som het Osama også. Men han bytta vel navn. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mine heter Ove, Thorbjørn Emil, Judith Rigmor og Jorid Petra Louise (lol). Bergliot er jo FETT. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Bergliot. Topp den. Som sagt: Bestemor heter Åse TORDIS. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jobba som telefonselger en liten periode. Da ringte jeg opp Saddam Hussein. Han bor på Notodden. Hvis du er en av de flere titalls selgere jeg har bedt stappe telefon røret opp i anu.. så beklager jeg det, Lars! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 srriously lars? ttly srsly lzm. Ble sittende å prate litt med han. Han snakka kav norsk. Hussein er et veldig vanlig etternavn i Irak og han her flykta fra Irak en gang på begynnelsen av 80-tallet sammen med familien. Var bare tilfeldig at fornavnet var Saddam. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Faren til ei venninne heter Bjarne Rudolf. Ikke det villeste navnet, men gud så sært. Passer ham godt, da. Makan til ekkel fyr. Ser enda for meg blikket hans når vi badet i bassenget hennes. Endret 10. juni 2009 av Lillium Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Merkelig. Hadde vært noe å snakke med Mullah Krekar ^^ @Lars Endret 10. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ikke rart at det er flere som heter Saddam Hussein. I hvert fall Hussein. Masse utlendinger her som heter det. Husker når jeg gikk på ungdomskolen at det var en som het Osama også. Men han bytta vel navn. Kjenner en somalier som heter Hussein. Og så vet jeg av de 7 brødrene hans. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hussein og Mohammed er vel like vanlige navn i arabiske land som Hansen og Lars i Norge. Mormor het Rakel Elvira. De var liksom ikke så kritiske til navn før, bare tok 1-2 navn fra tidligere i slekta. Endret 10. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg